Digital Strategy Manager

Angajator: FarmaVet
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    Farmavet este unul dintre cei mai experimentați furnizori de soluții pentru domeniul veterinar din România.
    Portofoliul nostru include peste 3000 de produse, fabricate în România și provenite din import. Astăzi, ne adresăm unui numar de peste 7200 de clienți, afirmându-ne ca specialist în furnizarea de produse antiinfecțioase, anti-inflamatoare, antiparazitare, antiseptice, dezinfectați și detergenți, insecticide – raticide, produse cosmetice, dermatologice, hormonale, otice și oftalmice, produse pentru sistemul nervos și digestiv, reagenți și kit-uri de diagnostic, vaccinuri, vitamine, minerale și suplimente nutritive.

    Cerinte

    Studii superioare (absolvent al unei facultati de marketing/comunicare)
    Experienta in utilizarea social media pentru promovarea de produse si branduri , incluzand Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIN
    Experienta in utilizarea Google Analytics, Google AdWords, Facebook Marketing, SEO, SEM
    Foarte buna cunoastere a best practices in internet, publicitate online, marketing digital
    Competente solide de utilizare a limbii romane in creare de text;
    Foarte buna cunoastere a limbii engleze;
    Gandire strategica
    Creativitate, inovatie
    Simt estetic
    Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
    Capacitate de planificare si organizare
    Capacitate de analiza si sinteza a informatiei

    Responsabilitati

    Elaboreaza si implementeaza strategia prezentei si profilului companiei in mediul online;
    Elaboreaza planul de marketing digital ( Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin Marketing, Email Marketing Automation, dezvoltare Website si CRM marketing);
    Este responsabil de intretinerea si actualizarea permanente a conturilor online ale companiei;
    Administreaza campaniile de marketing in online;
    Creeaza content pentru conturile online ale companiei; este responsabil de calitatea informatiei online, atat din punct de vedere al corectitudinii, cat si al modalitatii de prezentare a acesteia;
    Construieste si mentine brandul digital al companiei;
    Analizeaza permanent eficienta campaniilor digitale si a conturilor digitale si propune solutii pentru cresterea eficientei strategiei de marketing online si a brand awareness;