Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Agent de Linie pentru soluții BSS
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Vodafone Intelligent Solutions (_VOIS) active.Vezi toate job-urile Agent de Linie pentru soluții BSS active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Vodafone Intelligent Solutions (_VOIS) |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.10.2020 |
Remote work: | On-site |
_VOIS (Vodafone Intelligent Solutions) is a strategic arm of Vodafone Group Plc, creating value and enhancing quality and efficiency across 28 countries, and operating from 6 locations: Albania, Egypt, Hungary, India, Romania, and the UK.
Over 26,000 highly skilled individuals are dedicated to being Vodafone Group’s partner of choice for talent, technology, and transformation. We deliver the best services across IT, Care, Business Intelligence Services, HR, Finance, Supply Chain, HR Operations, and many more. Established in 2006, _VOIS has evolved into a global, multi-functional organisation, a Centre of Excellence for Intelligent Solutions focused on adding value and delivering business outcomes for Vodafone.
_VOIS is proud to be an Equal Employment Opportunity Employer. We celebrate differences and we welcome and value diverse people and insights. We believe that being authentically human and inclusive powers our employees’ growth and enables them to create positive impact for themselves and society. We do not discriminate based upon age, colour, gender (including pregnancy, childbirth, or related medical conditions), gender identity, gender expression, and national origin, race, religion, sexual orientation, status as an individual with a disability, or other applicable legally protected characteristics.
Abilități solide de comunicare verbală în limba germană (C1/C2) și engleză
Abilități puternice de raportare și analiză
Orientat către serviciile pentru clienți
Analiza suportului și întreținerii
Abilități de analiză a sistemelor pentru depanare IT
Conștiinciozitate și precizie ridicată în activitate
Atitudine flexibilă și implicată
Germană (C1 sau mai mult)
Engleză (B2 sau mai mult)
Preia apelurile clienților interni
Primește incidentele și problemele prin telefon,email sau sistemul de tichete privind toate aplicațiile suportate cu scopul de a asigura rezolvarea directă către client sau ecaladarea funcțională către echipele de nivel 2 responsabile
Evaluarea impactului afacerii și declanșarea procesului decizional privind incidentul
Asigură îndeplinirea acordurilor la nivel de servicii
Activități de optimizare permanente, întreținere și dezvoltare pentru instrumentele de suport proprii fac parte din rol
Beneficii :
• Lucru de acasă - Puteți avea birou la domiciliu 2 zile pe săptămână
• Servicii medicale și dentare
• Asigurare de viata
• Abonament telefonic dedicat angajaților
• Reduceri speciale pentru săli de sport
• Bonus anual al companiei
• Educație continuă - investim continuu în dvs. pentru a vă asigura că aveți tot ce este necesar pentru a vă excela la locul de muncă și pentru a vă îmbunătăți abilitățile
• Începeți să lucrați cu tehnologie web încercată și de încredere
• Intrarea la parterul companiei și schimbarea tehnologiei
• Vacanță flexibilă
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent vanzari D2D Aplica fara CV | |
We’re hiring Work AT HOME Agents - FRENCH Aplica fara CV | |
Backoffice agent with Italian - Remote Job Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (26) |
Raporteaza eroarea la