Agent de vanzari B2B-constructii

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Indicatorii de performanţă:
    -volum vanzari(cantitativ si valoric) realizat din target asumat / categorie de produse / furnizor/luna;
    -valoarea de recuperare a facturilor: incasari lunare de 80% din valoarea facturilor emise in luna precedenta;
    -grad de acoperire al zonei ( numarul de vizite / client / luna);
    -disponobilitatea si abilitatea de a reactiona rapid la cerintele clientului abilitatea de a -satisface nevoile si asteptarile specifice fiecarui client (intern/extern);

    Studii: minim studii medii si cursuri de specialitate.

    Experienţă profesională

    -experienta in promovarea si vanzarea produselor din domeniul distributiei materialelor pentru constructii, minim 2 ani;

    Alte cerinţe:
    -abilitati de comunicare si negociere
    -abilitati operare PC
    -permis conducere categoria B
    -orientare catre client

    Responsabilitati

    Atribuţii, sarcini şi responsabilităti
    -realizarea in zona repartizata a volumelor de vanzari stabilite si asumate, a obiectivului de distributie de produse, incasarea debitelor si depunerea lor in siguranta la casieria firmei;
    -participa la prospectarea pietei in vederea cunoasterii necesarului de consum, a evolutiei preturilor si a competitorilor existenti;
    -urmareste diversificarea continua a gamei de produse si imbunatatirea structurii fondului de marfa pe piata, cu propuneri de asimilare / realizare de noi produse si servicii, solicitate de clienti;
    -se asigura ca sunt disponibile toate produsele societatii la toti clientii, pe care ii are alocati/ zona;
    -viziteaza clientii conform rutelor si completeze cu strictete documentele specifice;
    asigura analiza pieţei si monitorizarea concurentei;

    Clientii
    -participa direct la stabilirea programului de vizite in piata si il respecta
    -rezolva eventualele plangeri ale clientilor cu care ia contact in conformitate cu politica firmei;
    - printr-o relatie de afaceri durabila cu clientii trebuie sa se asigure ca acestia sunt multumiti de serviciile prestate de societate;
    -identifica si stabileste contacte directe cu clientii, pe baza informatiilor culese, a cerintelor venite din partea acestora, dezvolta relatii cu acestia, incheind cu ei contracte de vanzare-cumparare, transformandu-i in clienti fideli ai societatii;
    -are o atitudine profesionista prin tinuta, limbaj si comportament in relatia cu clientul (intern si extern), stabilind cu acestia o relatie bazata pe incredere si respect reciproc;
    respecta cu strictete listele de preturi, ofertele, politica de discount-uri, termenele de plata, conditiile de creditare, stabilite prin contractul incheiat cu clientul;
    -semnaleaza orice problema aparuta in relatia cu clientii, Directorului de Vanzari;
    raspunde direct pentru incasarea la termen a debitelor de pe piata si depunerea lor in siguranta la casierie zilnic, pe baza unui borderou intocmit si semnat, in nume propriu;

    Activitatea promotionala
    -sprijina activitatea de promovare si vanzare a produselor societatii, prin activitati directe si indirecte;
    -urmareste realizarea tuturor obiectivelor din programele de reclama, publicitate, promovare si vanzare a produselor societatii;
    -coordoneaza amplasarea si mentinerea POSM in pozitiile cheie din magazine, in numar corespunzator fiecarei promotii si in conformitate cu standardele de mercantizare propuse de catre partenerii nostrii.

    Echipa
    -sa lucreze ca si component al echipei de vanzari;
    -sa lucreze in echipa cu celelalte departamente pentru atingerea obiectivelor societatii si deservirea clientilor interni si externi;
    -sa participe la intalnirile convocate de catre superiori, la sedintele de analiza a vanzarilor, la sedintele de instruire, la campanii promotionale si la alte manifestari organizate de societate;

    Alte informatii

    Beneficii

    Salariu fix+ comision
    Tichete de masa
    Tichete de masa

    08:00 – 09:30 – program de birou la sediul firmei (doua zile pe saptamana);
    09:30 – 17:00 – program de teren, vizite la clienti.