Front Office - arhivare dosare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Front Office - arhivare dosare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    Studiile superioare constituie un avantaj;
    Experienta anterioara relevanta;
    Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
    Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office (Word, Excel, Power Point, navigare pe Internet);
    Abilitati de comunicare, spirit proactiv, gandire analitica;
    Munca in echipa, simtul responsabilitatii, seriozitate, initiativa, capacitate de organizare si planificare pe prioritati, dorinta de autoperfectionare;

    Responsabilitati

    Gestionarea apelurilor, a mesajelor si a corespondentei, preluarea si monitorizarea acestora prin telefon si e-mail, mentinand un flux continuu si eficient intre departamente;
    Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor clientilor;
    Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;
    Sarcini de protocol si relatii cu clientii;
    Centralizarea si pregatirea materialelor pentru evenimente;
    Diverse activitati specifice de secretariat;
    Managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informatiilor);
    Coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotica, servicii, intretinere, curatenie, curierat;

    Alte informatii

    Un mediu de lucru modern si dinamic;
    Tichete de masa;
    Abonament medical;
    Evenimente corporate (teambuilding, petreceri cu diferite ocazii, etc);
    Bonus anual de performanta;
    Happy Friday (o data pe luna weekend-ul incepe mai devreme);
    Concursuri lunare cu premii;
    Vouchere cu ocazia aniversarii zilei de nastere;