Customer Marketing Specialist - Companion Animals

Angajator: FarmaVet
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2020
    Scurta descriere a companiei

    Farmavet este unul dintre cei mai experimentați furnizori de soluții pentru domeniul veterinar din România.
    Portofoliul nostru include peste 3000 de produse, fabricate în România și provenite din import. Astăzi, ne adresăm unui numar de peste 7200 de clienți, afirmându-ne ca specialist în furnizarea de produse antiinfecțioase, anti-inflamatoare, antiparazitare, antiseptice, dezinfectați și detergenți, insecticide – raticide, produse cosmetice, dermatologice, hormonale, otice și oftalmice, produse pentru sistemul nervos și digestiv, reagenți și kit-uri de diagnostic, vaccinuri, vitamine, minerale și suplimente nutritive.

    Cerinte

    Studii superioare (oligatoriu absolvent al unei facultati de medicina veterinara);
    Experienta ca product manager de preferat in FMCG sau piata farma;
    Experienta relevanta in marketing si/sau vanzari directe;
    Cunostinte solide de utilizare a aplicatiilor MS Office;
    Limba engleza-nivel avansat;
    Creativitate, inventivitate si deschidere catre nou
    Capacitate de planificare si organizare
    Capacitate de analiza si sinteza a informatiei
    Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
    Initiativa si sprit de echipa

    Responsabilitati

    Implementeaza strategia si planul anual de marketing pentru produsele specifice animalelor de companie din portfoliul Farmavet, asigurandu-se ca acestea sunt promovate la potentialul lor;
    Asigura alinierea planurilor de marketing cu cele de vanzari, prin trasarea de obiective specifice fiecarui proiect de care este responsabil; este responsabil de informarea fortei de vanzari in legatura cu obiectivele si mecanismul fiecarei actiuni
    Analizeaza piata produselor de uz veterinar si competitia si intelege atat contextul intern cat si extern al companiei, interpretand toate aceste date pentru a crea tactici de marketing specifice;
    Propune actiuni care sa contracareze initiativele concurentei, sa imbunatateasca prezenta pe listele de achizitie ale clientilor si sa consolideze relatia cu acestia;
    Realizeaza post-evaluarea fiecarui proiect si compara rezultatele obtinute cu obiectivele trasate in vederea cresterii eficientei vanzarilor;
    Planifica si realizeaza vizite la clienti (ferme, clinici si cabinete veterinare), atat in Bucuresti cat si in tara;
    Prezinta rapoarte privind prezenta produselor Farmavet la clienti si activitatile competitiei.
    Mentine legatura cu agentiile si furnizorii pentru a implementa proiectele de marketing de care este responsabil
    Organizeaza evenimente specifice canalului de vanzare de care este responsabil: intalniri cu medicii veterinari si fermieri, sau participarea Farmavet la intalnirile de specialitate organizate de terti.