Medical Training Specialist (Produse Veterinare)

Angajator: FarmaVet
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    Farmavet este unul dintre cei mai experimentați furnizori de soluții pentru domeniul veterinar din România.
    Portofoliul nostru include peste 3000 de produse, fabricate în România și provenite din import. Astăzi, ne adresăm unui numar de peste 7200 de clienți, afirmându-ne ca specialist în furnizarea de produse antiinfecțioase, anti-inflamatoare, antiparazitare, antiseptice, dezinfectați și detergenți, insecticide – raticide, produse cosmetice, dermatologice, hormonale, otice și oftalmice, produse pentru sistemul nervos și digestiv, reagenți și kit-uri de diagnostic, vaccinuri, vitamine, minerale și suplimente nutritive.

    Cerinte

    Absolvent al unei facultati de Medicina VETERINARA sau umana;
    Experienta relevanta in dezvoltarea si livrarea de programe de training de vanzari;
    Experienta in activitatea de vanzari si/sau marketing (constitutie avantaj);
    Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat - conversational;
    Competente in utilizarea pachetului de aplicatii MS Office (Power Point, Excel, Outlook, Word);
    Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
    Foarte bune abilitati de prezentare;
    Capacitate de sinteza si prezentare a informatiei;
    Capacitate de planificare si organizare.

    Responsabilitati

    Identifica nevoile de instruire si training ale angajatilor din departamentul Comercial, in ceea ce priveste cunostintele despre produsele companiei si/sau dezvoltarea abilitatilor de vanzare;
    Pe baza nevoilor identificate, elaboreaza programe de instruire si training pentru angajatii din departamentele de vanzari;
    Este responsabil de planificarea periodica (trimestriala, semestriala) a programelor de instruire si training si de comunicarea acesteia catre angajati in timp util;
    Livreaza programe de instruire si training; realizeaza sesiuni de follow-up pentru a evalua gradul de fixare a cunostintelor acumulate si utilizarea eficienta a acestora;
    Este responsabil de instruirea initiala a tuturor noilor angajati din departamentele de vanzari si marketing;
    Identifica furnizori de servicii de training si gestioneaza relatia cu acestia;
    Elaboreaza si prezinta periodic rapoarte privind eficienta programelor de instruire si training derulate; propune si implementeaza solutii de crestere a eficientei programelor de training si instruire.