Junior Category Manager

Angajator: INTERBRANDS Marketing Distribution
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2020
    Scurta descriere a companiei

    Established in 1993, Interbrands Marketing & Distribution is today one of the most important companies in the distribution and marketing of FMCG in Romania, and our goal is to remain at the forefront of the supply chain solutions, providing value and quality to our customers nationwide.

    Enjoy the Right Choice!

    Cerinte

    Experienta in vanzari de minim 2 ani;
    Cunostinte aprofundate legate de piata FMCG;
    Excelente abilităţi de comunicare si relationare;
    Nivel superior de dezvoltare al competentelor gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa;
    Etică profesională şi integritate personală;
    Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office (nivel mediu-avansat, in special Excel);
    Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;

    Responsabilitati

    Realizarea reconcilierilor lunare pentru costurile promo;
    Intocmirea lunara a forecastului de vanzare;
    Realizarea de Initiative&plan promo – in aliniere cu P
    Definitivare & transmitere catre departamentul BOA, planul promo, inclusiv impartirea bugetelor P&G pe branduri;
    Realizarea de vizite teren ori de cate ori este nevoie;
    Realizarea de actiuni pentru exhaustare stoc neperformant & capete de stoc;
    Intocmirea de raportari financiare catre P&G (eff nos);
    Raportarea costurilor recuperabile catre departamentul Contabilitate si urmarirea recuperarii acestora;
    Urmarire costurilor promo clienti IKA&T1&T2 si realizarea de follow-up pentru recuperarea lor;
    Realizarea de scorecard & tracking GI;
    Analizarea scumpirilor (impreuna cu BUM) - determinarea nivelului optim de incarcare;
    Conceperea si dezvoltare POSM-uri (materiale publicitare destinate punctelor de vanzare a produselor) – impreuna cu BUM, P&G si agentiile de specialitate;
    Administrarea bugetelor de marketing puse la dispozitie de BUM si P
    Mentinerea si controlul fondurilor de marketing precum si a altor activitati promotionale P&G, in stransa colaborare cu BUM si P
    Comunicarea/relationarea permanenta cu forta de vanzari, in scopul oferiririi suportului necesar;
    Isi aduce aportul la imbunatatirea activitatii sale si a celorlalti.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS Marketing Distribution. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS Marketing Distribution >>