Junior Specialist Administrare Relatia cu Medicii Colaboratori 1

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Junior Specialist Administrare Relatia cu Medicii Colaboratori 1 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Noi apreciem oamenii care:
    Sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
    Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive colegilor si vizitatorilor;
    Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente,
    Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.

     

    Cerinte:

    Cunoștințe PC minime: (MS Office-obligatoriu, Visio, PM Project, Charisma, ERP) avantaj

    Eficiență, organizare și managementul timpului și priorităților

    Orientare și atenție sporită la informații și detalii

    Comunicare,etică profesională și orientare către client

    Cunoștințe profesionale necesare postului: cunoștințe privind codul fiscal și actualizările acestuia, în limita activității administrate.

    Responsabilitati

    Responsabilități principale:

    Răspunzi de corectitudinea calculului plăților lunare către medici;

    Menții o comunicare deschisă și constanta cu medicii, cu privire la modificări ce pot afecta colaborarea cu aceștia;

    Găsești soluții optime de rezolvare a problemelor survenite în relația contractuală cu medicii;

    Te preocupi de optimizarea și îmbunătățirea continuă a proceselor gestionate;

    Întocmești contracte, acte adiționale și notificări conform cu standardele companiei și negocierile părților și le introduci pe flux.

    Răspunzi de introducerea la timp și în conformitate cu procedurile companiei a noilor medici din segmentul de care răspunzi, în sistemele informatice și bazele de date ale companiei.

    Răspunzi de corectitudinea calculului plăților lunare către medici, relaționând în acest sens cu departamentele operaționale și cu medicii prestatori .

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (42)