Responsabil Administrare Personal - McDonald's Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile McDonald's in Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil Administrare Personal - McDonald's Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: McDonald's in Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 23.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De ce să lucrezi cu noi?

    Cu o echipă de 6.000 de angajați, avem o cultură organizațională bazată pe integritate și diversitate. Așa că, la McDonald’s®, găsești colegi de toate vârstele și cu pasiuni variate. Investim în dezvoltarea abilităților tale prin traininguri care îți vor îmbunătăți abilitățile de comunicare, lucrul în echipă și aptitudini care te vor ajuta în industria noastră.


    Ne preocupăm de bunăstarea angajaților noștri și oferim un program flexibil, care le permite colegilor noștri să își continue studiile sau să își urmeze pasiunile, recompense variate prin campaniile naționale de motivare - inclusiv sporuri pentru programul de noapte sau de weekend. La McDonald’s®, ai oportunitatea de a avansa rapid în carieră. Astfel, dintr-un tânăr angajat fără experiență care se alătură companiei în programul de Manager Trainee poți deveni manager în doar 9 luni de zile.


    În plus, te poți implica în proiecte de voluntariat sau de susținere a comunităților locale.


    Vino să facem echipă și să scriem împreună o poveste plină de pasiune, inovație și dedicare față de clienți și comunitatea din care facem parte.


    Premier Restaurants România operează restaurantele McDonald’s în România, fiind prezenți în 31 de orașe. Premier Restaurants România este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al restaurantelor McDonald’s® din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta și România. Cu peste 180 de restaurante McDonald’s și o echipă de peste 10.000 de angajați, peste 77 de milioane de clienți sunt serviți în fiecare an, în cele 6 piețe.


    Avem o fundație solidă de valori care ne ghidează în fiecare acțiune:


    Ospitalitate

    Clienții noștri și echipa se află în centrul atenției noastre.


    Diversitate

    Ușile noastre sunt deschise pentru toată lumea.


    Integritate

    Suntem consecvenți și corecți. Ne repsectăm fiecare promisiune.


    Comunitate

    Ne implicăm activ în comunitățile din care facem parte.


    Familie

    Avem încredere unul în celălalt. Și suntem mai mult decât o echipă

    Cerinte

    Studii medii finalizate
    Experienta minim 6 luni pe o pozitie similara
    Certificarea de Inspector Resurse Umane reprezinta un avantaj
    Atitudine pozitiva si orientare catre client, intern si extern
    Abilitati avansate de comunicare la toate nivelurile
    Capacitatea de a respecta termenele si de a indeplini sarcinile la timp
    Spirit de initiativa si capacitatea de a propune solutii pentru problemele ce tin de angajatii restaurantului

    Responsabilitati

    Actioneaza ca un reprezentant al departamentului de resurse umane in restaurant, avand responsabilitati in procesele de recrutare, angajare si selectie lucratori comerciali
    Participa la sesiunile de comunicare cu echipa, aduce informatii si clarificari privind politicile de resurse umane
    Este pregatit sa raspunda solicitarilor angajatilor cu privire la clarificari pontaje, procesare zile concediu, adeverinta de munca etc.
    Respecta si se ghideaza dupa regulamentul de ordine interioara
    Este responsabil cu intocmirea si inregistrarea in termenele legale a contractelor de munca ale angajatilor, cu incetarea acestora in termenele legale si cu efectuarea modificarilor lunare privind statutul angajatilor in sistemul electronic intern de gestiune a resurselor umane
    Menține evidenta dosarelor de personal, atat electronic cat si fizic, si a documentelor pe care trebuie sa le contina acestea
    Organizeaza arhiva restaurantului si o preda firmei responsabile pentru arhivarea documentelor
    Tine zilnic evidenta orelor angajatilor, a concediilor tuturor angajatilor (odihna, medicale, fara plata), a documentatiei privind abaterile disciplinare
    Tine evidenta carnetelor de sanatate ale angajatilor si este responsabil cu planificarea si verificarea vizelor medicale

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv (venitul incepe de la 2600 RON → compus din salariu net + tichete de masa pentru fiecare zi lucrata la norma de 8 ore);
    Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru;
    Flexibilitate in ceea ce priveste programul;
    Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare;
    Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov,