KAM IT&C - clienti Oil & Gas

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile KAM IT&C - clienti Oil & Gas active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • IT Software
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    7+ ani vanzari IT&C in verticala de clienti Utilities Oil & Gas ( ex: PETROM, ROMPETROL, ELECTRICA, ENEL, EON, ENGIE, ROMGAZ, TRANSGAZ, HIDROELECTRICA, etc..)
    Studii superioare finalizate, preferabil tehnice (IT&C) sau economice
    Proactivitate, dinamism, dorinta de a invata si a se dezvolta
    Aptitudini de negociere
    Lucru avansat cu MS office (word, excel)
    Limba Engleza nivel avansat

    Responsabilitati

    Responsabilitati Key Account Manager Utilitati:

    Raspunde de realizarea obiectivelor de vanzari in companii din domeniul alocat in conturile noi sau care îi sunt alocate;
    Identificarea necesitatilor de business si a aliantelor, pentru a participa la licitatii si proiecte in calitate de Integrator Sisteme IT la clientii alocati;
    Identifica si califica oportunitatile pentru a maximiza vanzarile
    Comunica cu clientii si gestioneaza asteptarile de business prin negocieri, planifica pe termen scurt si lung vanzarile, cresterea calitatii, dezvoltarea relatiilor cu clientii, partenerii si furnizorii;
    Colaboreaza cu diverse echipe tehnice intr-o organizatie matriceala pentru a asigura buna desfasurare a proiectelor si contractelor;
    Organizeaza activităti de promovare, calificare, ofertare, negociere pentru clientii alocati;
    Negocieaza contractele ce urmeaza a fi incheiate cu clienti, parteneri si furnizori;
    Lucrează în strânsă legatură cu furnizorii si companiile partenere;
    Stabileste parteneriatele specifice fiecarui proiect (Dell EMC, Microsoft, SAP, Oracle, etc);
    Mentine acuratetea datelor in CRM, urmareste interactiunile cu prospectii si clientii;
    Dezvoltă si întretine relatia cu factorii corespunzatori de decizie aferenti fiecarui cont alocat;
    Planifica obiectivele specifice pentru fiecare cont în parte; propune un plan de actiune pentru realizarea fiecărui obiectiv si urmăreste permanent si proactiv îndeplinirea acestora;
    Mobilizează echipele interne pentru activităti de promovare, calificare, ofertare, negociere în raport cu clientii asignati;
    Răspunde de completitudinea si acuratetea ofertelor financiare;
    Se implica în mod efectiv, împreună cu departamentul de marketing în activitătile promotionale cum ar fi: seminarii, activităti de direct-mailing, participă la târguri si campanii de publicitate;
    Propune si justifică actiuni de protocol, urmărind realizarea acestora după aprobare;
    Răspunde de realizarea obiectivelor de vânzări si de dezvoltarea relatiei de vanzari pentru conturile care ii sunt alocate;