CREDIT & COLLECTION WITH GERMAN, Location: Bucharest

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 03.12.2020
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    ― Studii superioare cu profil economic finalizate;
    ― Experienta minimum 1 an in contabilitate, in special contabilitate Clienti/Furnizori;
    ― Experienta in lucrul cu mai multe departamente;
    ― Experienta de lucru in mediul industrial/centru de servicii financiare;
    ― Capacitatea de a gestiona procesele, de a avea initiativa, etica si valori, integritate si incredere;
    ― Cunoasterea limbii engleze si germane la nivel avansat;
    ― Bune cunostinte de SAP sau alt ERP, Microsoft Office (Excel nivel mediu).

    Responsabilitati

    ― Reprezinta interfata cu clientul cu privire la urmarirea fisei de cont a clientului, in vederea asigurarii unei situatii contabile furnizor-client corecta si la zi.
    ― Colectarea la scadenta facturile datorate de catre clientii din portofoliu;
    ― Interactionarea cu clientii proactiv pentru a confirma plata la timp a facturilor si va intermedia clarificarea oricarei dispute ridicate de client care poate avea ca si consecinta blocarea sau amanarea unei plati sau generarea de creante neincasate;
    ― Informarea managerului direct, proactiv, in cazul unui risc de necolectare la timp a creantelor;
    ― Analizarea detaliilor zilnice de plata si notele de debit; trimiterea informatiilor de reconciliere a creantelor catre echipa de Contabilitate A/R;
    ― Actualizarea zilnica in SAP a motivelor de neplata a facturilor si notelor de debit;
    ― Rezolvarea problemelor semnalate in SAP pentru asigurarea de plata a facturilor de catre clienti;
    ― Obtinerea de aprobari pentru validarea notelor de debit si crearea de note de credit;
    ― Interactionarea cu diferite alte functii din business precum Calitate Clienti, Logistica, Customer suport, Vanzari, cu scopul clarificarii oricaror iregularitati/diferente generate in urma alocarii platilor conform detaliilor furnizate de client;
    ― Organizarea de sedinte regulate cu reprezentanti din functiile relevante, precum Calitate, Logistica, Vanzari, in vederea urmaririi problemelor aparute pe conturile de clienti si care trebuie analizate si solutionate;
    ― Pregatirea de estimarea de incoming cash cu o regularitate lunara sau functie de nevoile de business;
    ― Informarea managerului direct si/sau Analistul Financiar de Credit de orice risc de credit pentru ca riscul sa poata fi evaluat corespunzator;

    Alte informatii

    Only the eligible candidates will be contacted. Thank you for your interest!