CREDIT & COLLECTION WITH GERMAN, Location: Bucharest
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile CREDIT & COLLECTION WITH GERMAN, Location: Bucharest active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.01.2021 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
― Studii superioare cu profil economic finalizate;
― Experienta minimum 1 an in contabilitate, in special contabilitate Clienti/Furnizori;
― Experienta in lucrul cu mai multe departamente;
― Experienta de lucru in mediul industrial/centru de servicii financiare;
― Capacitatea de a gestiona procesele, de a avea initiativa, etica si valori, integritate si incredere;
― Cunoasterea limbii engleze si germane la nivel avansat;
― Bune cunostinte de SAP sau alt ERP, Microsoft Office (Excel nivel mediu).
― Reprezinta interfata cu clientul cu privire la urmarirea fisei de cont a clientului, in vederea asigurarii unei situatii contabile furnizor-client corecta si la zi.
― Colectarea la scadenta facturile datorate de catre clientii din portofoliu;
― Interactionarea cu clientii proactiv pentru a confirma plata la timp a facturilor si va intermedia clarificarea oricarei dispute ridicate de client care poate avea ca si consecinta blocarea sau amanarea unei plati sau generarea de creante neincasate;
― Informarea managerului direct, proactiv, in cazul unui risc de necolectare la timp a creantelor;
― Analizarea detaliilor zilnice de plata si notele de debit; trimiterea informatiilor de reconciliere a creantelor catre echipa de Contabilitate A/R;
― Actualizarea zilnica in SAP a motivelor de neplata a facturilor si notelor de debit;
― Rezolvarea problemelor semnalate in SAP pentru asigurarea de plata a facturilor de catre clienti;
― Obtinerea de aprobari pentru validarea notelor de debit si crearea de note de credit;
― Interactionarea cu diferite alte functii din business precum Calitate Clienti, Logistica, Customer suport, Vanzari, cu scopul clarificarii oricaror iregularitati/diferente generate in urma alocarii platilor conform detaliilor furnizate de client;
― Organizarea de sedinte regulate cu reprezentanti din functiile relevante, precum Calitate, Logistica, Vanzari, in vederea urmaririi problemelor aparute pe conturile de clienti si care trebuie analizate si solutionate;
― Pregatirea de estimarea de incoming cash cu o regularitate lunara sau functie de nevoile de business;
― Informarea managerului direct si/sau Analistul Financiar de Credit de orice risc de credit pentru ca riscul sa poata fi evaluat corespunzator;
Only the eligible candidates will be contacted. Thank you for your interest!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
(JUNIOR) ASSOCIATE WITH ENGLISH | FLEXIBLE INTERNSHIP IN AUDIT ACADEMY (BUCHAREST) Aplica fara CV | |
Credit and Collections Intern with English and French skills Hybrid | |
Vezi job-uri similare (229) |
Raporteaza eroarea la