Suport Vanzari

Angajator: Otto Broker
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    Otto Broker este cel mai mare angajator din brokerajul in asigurari din Romania, cu o echipa de 100 de oameni si cu o experienta de 18 ani in piata brokeraj-ului din Romania. Sunt o echipa tanara, iar media de varsta fiind de 25 de ani.

    Relatia cu fiecare dintre clientii nostri este bazata pe comunicare permanenta, din momentul cumpararii politei si pe tot parcursul colaborarii, fiind mereu la dispozitia acestora cu sfaturi si informatii suplimentare.

    Cerinte

     Studii superioare economice sau tehnice;
     Experienta in lucrul cu aplicatii digitale/ customer support/suport tehnic de min. 6 luni;
     Bune abilitati de lucru cu clientii;
     Abilitati de management al echipei (2- 4 persoane);
     Responsabil, autonom, atent la detalii, calm, rezistent la stres;
     Orientat spre rezolvarea rapida a problemelor;
     Deschis catre gasirea de solutii inovatoare.

    Responsabilitati

     Oferirea de suport tehnic pentru platforma interna & emitere produse de asigurare;
     Cunosterea si respectarea procedurilor interne si ale partenerilor asiguratori;
     Managementul useri-lor in platforma interna si in platformele colaboratorilor nostri, asiguratori;
     Comunicare modificari aplicatie/ produse catre echipele interne;
     Efectuarea de modificari in platforma interna: anulare, mutare, introducere, stergere, etc.;
     Coordonare echipa Baby Support (4 persoane);
     Livrare training tehnic intern si pentru colaboratorii externi;
     Colaborare cu toate departamentele companiei.

    Alte informatii

     Salariu competitiv, conform cu experienta profesionala;
     Bonuri de masa& decontare transport;
     Posibilitate lucru de acasa dupa primele 6 luni;
     Asigurare de sanatate dupa primele 6 luni;
     Reduceri la produsele comercializate;
     Training de specialitate in prima luna;
     Posibilitatea de a avansa in cadrul altor departamente din companie;
     Flexibilitate in alegerea echipei din subordine.