Customer Service Representative - ITALIANA- SIBIU
This job is no longer active!View all jobs Majorel Romania activeView all jobs Customer Service Representative - ITALIANA- SIBIU active on Hipo.roView all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.roView all jobs Tourism active on Hipo.ro |
Employer: | Majorel Romania |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 1 - 5 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 23.10.2020 |
Remote work: | On-site |
Majorel este unul dintre principalii furnizori de BPO din întreaga lume. Compania are peste 48.000 de angajați în 28 de țări din întreaga lume, având poziția de lider de piață în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, Asia și America. Majorel proiectează și produce soluții personalizate pentru diferite tipuri de business-uri, acoperind o gamă largă de procese comerciale prin oferirea de servicii integrate
Requirements
• Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa in ITALIANA
• Cunostinte minime in sistemul de operare Windows si Android (constituie un avantaj)
• Orientare tehnica si capacitate analitica in rezolvarea problemelor
• Excelente aptitudini de comunicare si relationare cu clientii
• Student sau absolvent facultate cu profil limbi straine sau profil tehnic (constituie un avantaj)
• Spirit de lucru in echipa
Sa ofere suport clientilor prin telefon / e-mail
• Sa diagnosticheze si sa rezolve probleme de software ale clientilor
• Sa monitorizeze dosarele aflate in curs de rezolvare si sa contacteze clientul la nevoie
• Sa testeze produsele aflate in posesie si sa ofere solutii clientilor
• Sa identifice si sa escaleze situatiile urgente care cer o rezolvare imediata
• Sa acumuleze cu usurinta informatiile software noi aparute
• Sa comunice in mod curent cu Team Leader-ul si Coach-ul echipei
• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectie a datelor Sa ofere suport clientilor prin telefon / e-mail
• Sa diagnosticheze si sa rezolve probleme de software ale clientilor
• Sa monitorizeze dosarele aflate in curs de rezolvare si sa contacteze clientul la nevoie
• Sa testeze produsele aflate in posesie si sa ofere solutii clientilor
• Sa identifice si sa escaleze situatiile urgente care cer o rezolvare imediata
• Sa acumuleze cu usurinta informatiile software noi aparute
• Sa comunice in mod curent cu Team Leader-ul si Coach-ul echipei
• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectie a datelor
Oferta noastră:
• Recompense atractive și bonusuri suplimentare bazate pe performanță
• Bonusuri fixe anuale
• Bonusuri de recomandare
• Asigurare medicală privată și prețuri reduse pentru persoanele aflate în întreținerea angajatului
• Diverse discount-uri la săli de fitness și alte activități recreative
• Diverse discount-uri la parteneri
• Sănătate și nutriție: masaj la birou și fruit days
• Sprijin la nașterea unui copil, sub forma unui bonus
• Acces la bibliotecă online pentru cititorii pasionați
• Acces la platforma noastră de e-learning
• Mediu de lucru multicultural și entuziast
• Posibilități de dezvoltare profesională
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Success Manager (German speaking) Remote | |
Lucrator comercial - raion Carne METRO Sibiu Sibiu, | |
Lucrator comercial cu atributii de casier- METRO Sibiu Sibiu, | |
Vezi job-uri similare (12) |
Raporteaza eroarea la