Senior Payroll Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BPI group Romania active.


Vezi toate job-urile Senior Payroll Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: BPI group Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.11.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BPI group Romania este o companie de consultanţă în Management şi Resurse Umane activă pe piaţa din România din 1996 şi membră a BPI group, lider în consultanţa de profil şi managementul capitalului uman. Îmbinăm metodele, competenţele unui grup internaţional şi experienţa dobândită în misiunile oferite de clienţii noștri pe plan local. BPI group Romania propune o ofertă de servicii integrate, astfel încât putem sprijini compania şi salariaţii acesteia pe durata întregului lor parcurs în companie - de la recrutare şi până la încheierea relaţiei de muncă, în gestiunea carierelor şi a performanţei individuale şi colective.

    Cerinte

    • Experiență de lucru relevantă în salarizare, pentru companii de mari dimensiuni; o bună cunoaștere a proceselor de administrare de personal și a legislației muncii;
    • Gândire analitică, rigoare, respect față de reguli și proceduri;
    • Bune abilități de comunicare și relaționare, atât în echipă cât și cu clienții interni;
    • Capacitate de lucru sub presiune, reziliență.
    • Deschidere la schimbare; experiență în proiecte de digitalizare și implementare de soft payroll constituie avantaj;
    • Cunostinte avansate de Excel;
    • Studii superioare absolvite.

    Responsabilitati

    • Contribuie la procesul de salarizare pentru perimetrul alocat; supervizarea activităților corelate (contribuții sociale, impozit de venit, concedii medicale, nota contabilă, plăți, popriri, recuperare sume de la CASMB; constituirea de provizioane); relația cu băncile și furnizorii de tichete de masă;
    • Menține relatia cu echipele de resurse umane din magazine, din punct de vedere al activității de salarizare (pontaj, concedii medicale, plata salariilor, corecții, tichete, rectificative, etc.);
    • Se implică activ în proiectele de modernizare payroll (SAP), eficientizare fluxuri, automatizare procese, etc.
    • Consolidează și contribuie la procesul de raportare și analiză date cu privire la concedii, evoluția masei salariale, ore suplimentare, etc.;
    • Audituri interne și externe;
    • Colaborează transversal cu echipele IT, Compensații & Beneficii, Administrare Personal, precum și cu echipa responsabilă de Taxe și Impozite; urmărește evoluția legislației muncii și cuantifică impactul modificărilor cestora pentru companie.

    Alte informatii

    Ne angajăm să respectăm dreptul dumneavoastră la protecția datelor cu caracter personal, în conformitate cu toate legile și reglementările aplicabile, inclusiv Regulamentul general privind protecția datelor (UE) 2016/679 (denumit și GDPR). Vă rugăm să consultați Politica noastră de confidențialitate înainte de a aplica la această oportunitate de angajare.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BPI group Romania . Consultati Politica de procesare a datelor personale a BPI group Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (41)