Document Controller - Departament Tehnic

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul www.auchan.ro, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    Diplomă universitară în inginerie, economie sau administrație.
    • Familiarizat cu fazele proiectului capital și cu metodele de bază de arhivare și administrare a documentelor.
    • Cunoștințe informatice - MS Office - Word, Excel, Outlook; AutoCAD.
    • Minim 1 an de experiență administrativă.
    • Experiență minimă de 3 ani în același rol.
    • Experiența de lucru cu diferite tipuri de fișiere.
    • Capacitatea de a găsi și păstra documentele intr-o ordine prestabilita
    • Înțelegerea de bază a documentelor de construcție.

    Responsabilitati


    • Primește și emite documente sub transmitere, extern și intern în conformitate cu matricea de distribuire a documentelor.
    • Se asigură că toate documentele de inginerie sunt bine verificate și trimise la timp înainte de data limită de depunere a documentelor;
    • Se asigură că toate documentele nu au erori în numele fișierelor, revizuirile, trimiterile etc. înainte de a le trimite departamentului / părții destinatar pentru a evita confuzia.
    • Se asigură că exista copii controlate ale celor mai recente documente și desene aprobate si sunt date personalului corespunzător, contractanților și furnizorilor, după caz.
    • Dezvoltă și menține registrul de control al documentelor departamentului de proiecte.
    • Înregistrează toată documentația dintre departamentul de proiecte, contractori, furnizori și consultanți independenți în controlul construcțiilor..
    • Menține înregistrări actualizate ale tuturor documentelor și desenelor aprobate în document.
    • Arhivă și serverul de fișiere cu trasabilitate ușoară.
    • Imprimarea și distribuirea documentelor după cum este necesar.
    • Menține fișierele și jurnalele de control conform cerințelor procedurilor de proiect.

    Alte informatii

    Noi oferim:
     Un loc de muncă stabil într-o companie care te respecta
     Stagiu de formare adaptat postului
     Dezvoltare profesionala într-o companie multinationala
     Asigurari (de viata, de sanatate si stomatologica)
     Prime periodice si prima de vacanta.

    Ti-am starnit curiozitatea? Trimite-ne CV-ul tau si vom avea ocazia sa ne cunoastem si sa facem echipa buna impreuna!

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>