Manager de Proiect - Format Development

Angajator: Mega Image
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.10.2020



    De 25 de ani, in Mega Image, povestile de succes se scriu pe perioade lungi de timp. Acestea sunt scrise de oameni pentru care pasiunea pentru excelenta, loialitatea si dorinta de a reusi indiferent de situatii, schimbari sau provocari reprezinta un mod de a trai si de a se dezvolta continuu.

    Uite care vor fi responsabilitatile tale:

    • Identificarea oportunitatilor noi de dezvoltare a bussinesului prin dezvoltarea formatelor existente, dezvoltarea de concepte noi, aliniate cu strategia companiei si propunerea de proiecte de dezvoltare concepte noi, solutii si servicii noi;
    • Mentinerea unui contact permanent cu noutatile aparute in piata de retail si cu trendurile ce impacteaza bussinesul si formatele de magazine, propunerea si facilitarea unor discutii de grup pentru generarea de idei creative, propunerea de planuri de concretizare a acestora pe termen scurt, mediu si lung;
    • Gestionarea proiectelor strategice definite: coordonarea si finalizarea proiectelor la timp, in cadrul bugetului si in linie cu obiectivele stabilite pentru fiecare proiect in parte;
    • Coordonarea realizarii studiilor de fezabilitate aferente proiectelor, coordonarea fazei de definire a obiectivelor si indicatorilor proiectelor;
    • Pregatirea planurilor de activitati din cadrul proiectului, cu definirea interdependentelor dintre activitati, a termenelor limita;
    • Identificarea membrilor echipei prin solicitarea de resurse din toate departamentele ce vor fi implicate in proiect, alocarea responsabilitatilor si urmarirea derularii activitatilor;
    • Administrarea bugetului in timpul derularii proiectului, monitorizarea contractelor, controlul rezultatelor si parametrilor definiti ca indicatori de success ai proiectului;
    • Identificarea si rezolvarea tuturor riscurilor aparute in timpul proiectului, medierea conflictelor, facilitarea deciziilor necesare pentru continuarea proiectului;
    • Coordonarea comunicarii cu toate departamentele relevante pentru scopul proiectului, bugetul riscurile si resursele implicate;
    • Elaborarea prezentarilor si analizelor de status pentru proiectele coordonate;
    • Urmarirea rezultatelor proiectului si a gradului de atingere a obiectivelor definite, propunerea actiunilor de corectie necesare pentru imbunatatirea rezultatelor;
    • Participarea la definirea standardelor de implementare pentru fiecare concept / format nou, centralizarea tuturor informatiilor tehnice, financiare, comerciale aferente acestora si supervizarea includerii acestor informatii in manuale sintetice, transmiterea informatiilor legate de standarde catre departamentele implicate in fazele de roll-out.
    Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni.

    Ne dorim ca tu sa vii cu:
    • Studii superioare (de preferat in domeniul tehnic sau creativ);
    • Experienta anterioara similara – minim 2 ani de experienta in coordonarea de proiecte;
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu.
    Ar fi ideal daca ai:
    • Excelente abilitati dе comunicare, organizare;
    • Gandire analitica, atentie sporita la detalii si abilitati de anticipare;
    • Abilitati de negociere, persuasiune, mediere si aplanarea conflictelor;
    • Competenta avansata de munca in echipa, atitudine pro-activa;
    • Orientare catre rezultate.
    Asa ca, pune-ti pe lista avantajele de a fi #mega:
    • Pachet variat de compensatii si beneficii;
    • Card de tichete de masa;
    • Bonus anual prin care iti rasplatim performanta si devotamentul;
    • Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
    • Evenimente interne prin care recunoastem meritele colegilor nostri;
    • Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta;
    • Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”.
    • Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.