Responsabil Reconcilieri Furnizori Clienti & Master Data

Angajator: Mega Image
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2020



    De 25 de ani, in Mega Image, povestile de succes se scriu pe perioade lungi de timp. Acestea sunt scrise de oameni pentru care pasiunea pentru excelenta, loialitatea si dorinta de a reusi indiferent de situatii, schimbari sau provocari reprezinta un mod de a trai si de a se dezvolta continuu.

    Uite care vor fi responsabilitatile tale:

    • Urmarirea incasarii/ compensarii creantelor la data scadenta;
    • Urmarirea primirii facturilor de nota de credit, inregistrarea acestora si stabilirea de actiuni pentru reducerea provizionului de creante incerte;
    • Clearingul pentru conturile alocate;
    • Emiterea si transmiterea electronica a facturilor catre clienti;
    • Transmiterea Ordinelor de Compensare catre clienti si receptionarea exemplarului semnat si stampilat de catre furnizor/ client;
    • Mentinerea relatiei cu furnizorii/ clientii din portofoliul alocat in vederea solutionarii eventualelor probleme, incluzand transmiterea diverselor rapoarte solicitate de acestia;
    • Mentinerea relatiei cu clientii interni (Tehnic, Buying, Juridic, etc) in vederea oferirii informatiilor necesare, cu privire la statusul facturilor emise de furnizori, verificarea platilor, etc;
    • Realizarea rapoartelor de analiza si a componentelor a conturilor contabile alocate/ portofoliului de furnizori/clienti alocati;
    • Implicarea activa in realizarea auditul intern si extern si oferirea de suport privind aria de responsabilitate, in cazul controalelor efectuate de autoritati;
    • Testarea noilor sisteme informatice sau procese implementate, cu impact la nivel local sau global;
    • Implicarea proactiva in proiectele aflate in derulare;
    • Mentinerea  si intretinerea Master Data furnizori clienti, prin crearea de noi furnizori si clienti in SAP, modificarea datelor in Master Data conform solicitarilor primite, respectand Procedura existenta.
    Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni.

    Ne dorim ca tu sa vii cu:
    • Studii superioare;
    • Experienta anterioara de minim 3 ani in activitati contabile;
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    • Cunostinte solide de operare PC: Microsoft Office (MS Word, MS Excel);
    • Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor;
    • Atentie la detalii, responsabilitate si corectitudine;
    • Capacitate de relationare cu furnizorii si clientii.
    Ar fi ideal daca ai:
    • SAP, VIM este un avantaj.
    Asa ca, pune-ti pe lista avantajele de a fi #mega:
    • Pachet variat de compensatii si beneficii;
    • Card de tichete de masa;
    • Bonus anual prin care iti rasplatim performanta si devotamentul;
    • Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
    • Evenimente interne prin care recunoastem meritele colegilor nostri;
    • Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta;
    • Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”;
    • Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.