Specialist HR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CV Expert Contabil active.


Vezi toate job-urile Specialist HR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: CV Expert Contabil
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.11.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    CV Expert Contabil este o societate de Contabilitate, HR, Consultanta Fiscala si Expertize Extrajudiciare.
    Suntem o echipa tanara, flexibila si puternica in fata oricarei provocari.
    Credem intr-o dezvoltare corecta si sustenabila, tocmai de aceea nu ne dam batuti.
    Portofoliul societatii este in crestete si cuprinde societati din diverse domenii de activitate: Invatamant, Comert cu amanuntul, Arte, Media si socializare, Paza si protectie, IT, Constructii, Avocatura, Transport Intern si International, etc.

    Cerinte

    Avem nevoie de un coleg nou !
    Cautam un coleg nou care doreste sa fie specialist resurse umane, caruia sa nu ii fie frica sa invete.
    Esti gata sa faci parte din echipa noastra ?

    Cerinte:
    - Cunostinte de baza in contabilitate;
    - Cunostinte medii in utilizarea MS Office (Excel, Word, Outlook), Chrome;
    - Abilitati excelente de comunicare (atat verbale, cat si scrise);
    - Cunoasterea limbii Engleze la un nivel mediu;
    - Abilitati de gestionare a timpului si de prioritizare a sarcinilor;

    Ce NU este necesar:
    - Certificatul de Inspector Resurse Umane;
    - Expert în legislatia muncii;
    - Atestat de Resurse Umane;

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Intocmirea documentelor necesare dosarului de personal;
    - Asigurarea inregistrarii corecte in programul de salarizare a contractelor de munca, a incetarilor, precum si a tuturor modificarilor ce apar pe parcursul derularii activitatii;
    - Eliberarea adeverintelor si a documentelor ce atesta calitatea de angajat, precum si cele care survin in momentul incetarii activitatii;
    - Efectuarea inregistrarilor in Revisal conform prevederilor legale;
    - Completarea concediilor medicale in baza informatiilor furnizate;
    - Intocmirea lunar evidenta concediilor de odihna pentru fiecare salariat si sa verifice pontajele cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii;
    - Intocmirea periodica a listelor cu acte lipsa pentru fiecare firma gestionata si o transmite beneficiarului;
    - Scanarea si arhivarea documentelor primite.

    Alte informatii

    Oferim un mediu de lucru foarte plăcut, oportunitati de invatare si dezvoltare.
    Biroul nostru este localizat in centrul Bucurestiului - Piata Unirii la 5 minute de metrou.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (65)