Supply Chain Specialist - Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTEN Romania active.


Vezi toate job-urile Supply Chain Specialist - Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: ALTEN Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 07.11.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALTEN Romania, part of the international ALTEN Group - with a unique position as Leader in IT & Engineering Consulting, provides support for its clients’ development strategies in the fields of innovation, R&D and IT systems since 1996. The company comprises 2 divisions specialized on its core capabilities: ENGINEERING and IT. These two divisions are: ALTEN TECHNO and ALTEN IT.

    Cerinte

    • Studii superioare in logistica sau inginerie;
    • Minim 3 ani de experienta in mediul industrial;
    • Experienta intr-un rol similar;
    • Bune abilitati de planificare si organizare;
    • Bune abilitati de comunicare si relationare;
    • Atitudine pro-activa si orientare catre solutii;
    • Cunoasterea unui sistem ERP;
    • Cunostinte limba engleza nivel avansat.

    Responsabilitati

    • Planificarea pre-productiei si a testelor, respectiv a lantului de aprovizionare in concordanta cu comenzile clientilor alocati si cererile echipelor de proiect;
    • Colaborarea cu celelalte functii ale departamentului referitor la mentinerea nivelului de stocuri agreat, fluxul de materiale intre depozit si zona de productie, planificarea productiei, programul de livrari al produselor;
    • Mentine si optimizeaza lantului de aprovizionare aferent proiectelor de care raspunde;
    • Lansarea de comenzi de materii prime catre furnizorii agreati in functie de cerintele procesului de productie;
    • Urmarirea performantei furnizorilor in ceea ce priveste respectarea termenului de livrare, a cantitatilor comandate respectiv a conditiilor comerciale agreate cu acestia;
    • Urmarirea comenzilor de produs si mentinerea planului de productie si a sistemului ERP;
    • Mentinerea legaturii intre client si echipele de proiect in legatura cu planul de productie si de livrare;
    • Colaborare cu celelalte departamente referitor la mentinerea nivelului de stocuri, fluxul de materiale dintre depozit si zona de productie, planificarea productiei, programul de livrari al produselor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara, Job national

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (23)