Administrator IT

Angajator: GABTEO CONSULT
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

    Cerinte

    Experienta relevanta in suport tehnic, minimum 2 ani;
    Cunostine limba engleza nivel avansat;
    Abilitati de munca in echipa si disponibilitate la program variabil;
    Responsabilitate, disciplina si punctualitate.

    Responsabilitati

    Administrarea statiilor de lucru Windows 7-10 (instalare hardware si software, upgrade, update, security, inventariere, etc.) si a altor echipamente de birou conectate in retea (multifunctionale, imprimante, routere etc.);
    Suport Tehnic, Help Desk;
    Administrarea retelei locale, diagnoza remediere incidente;
    Administrare Servere Windows 2008, 2012;
    Administrare AD, DHCP, DNS, IIS, GPO, etc;
    Administrare backup server (Avamar), security server (ESET), files servers, print server;
    Administrare WMware – vSphere; storage;
    Administrare spatii tehnice (cooling /power maintenance), sistem alarma si control acces.

    Alte informatii

    Pentru clientul nostru, o companie in crestere, care ofera un pachet complet de servicii bazat pe o gama larga de echipamente de masurare de inalta precizie pentru proprietati comerciale, proprietari de case si utilitati energetice, suntem in cautarea unui Administrator IT.
    Produsele si serviciile acopera instalarea, punerea in functiune a contoarelor si facturarea consumului de energie, apa si costuri auxiliare.

    Pentru acest rol cautam o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, cu initiativa, cu abilitati de prioritizare a sarcinilor, capabila sa gestioneze sarcini simultane, sa respecte termenele impuse. Postul necesita experienta anterioara in administrarea statiilor de lucru si oferirea suportului tehnic necesar utilizatorilor.

    Alte Beneficii:

    Abonament medical la o clinica privata;
    Mediu de lucru stabil;
    Contract de munca pe perioada nedeterminata;
    Training-uri de specialitate si suport pentru dezvoltarea profesionala;
    Mediu de lucru placut, activitate intr-o singura locatie din zona centrala;
    Salariu motivant si tichete de masa.