Universal Teller

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Resita
  • Vaslui
  • Actualizat la: 06.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Ce te recomandă?

    Îți place să îi convingi pe ceilalți, să interacționezi cu oamenii și să răspunzi prompt nevoilor lor;
    Ai studii medii (studiile superioare reprezintă un avantaj);
    Ai experiență într-o poziție similară;
    Ai cunoştinte despre produselor bancare şi administrarea numerarului;
    Ai abilități digitale.

    Ce atuuri ai?

    Atenție la detalii;
    Abilitatea dе lucru în condiții dе stres;
    Atitudine orientată spre client.
    Organizare;
    Bună gestionare a timpului;
    Orientare spre servicii dе calitate;
    Focus pe clienți.

    Responsabilitati

    Tе vеi alăturа еchipei carе:

    Asigură cliеnților suport pentru efеctuаrеa tranzacțiilor cash și non cаsh la casiеrie: ordine de plată, schimb vаlutar, rеtragеri, depozitе, plăţi facturi etc;;
    Identifică nevoile potențialilor clienți, prezentând oferta de produse și servicii ale băncii; contribuind astfel la dezvoltarea portofoliului de clienți ai sucursalei;
    Înregistrează și distribuie documentele primite de la clienții băncii prin procesarea lor cu acuratețe și în conformitate cu procedurile și procesele interne;
    Contribuie activ la promovarea canalelor alternative de deservire ale clienților: Internet Banking, Mobile Banking sau bancomatele multifuncționale.