Fraud detection specialist

Angajator: ALIOR BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte

    Studii universitare/postuniversitare
    Finante-banci/Economice
    Minim 2 ani de experienţă in departamentul de prevenirea fraudei bancare
    Minim 3 ani experienta in sistemul bancar.
    Limba engleza (citit, vorbit, scris) nivel mediu
    Cunostinte avansate de MS Office- MS Excel, MS Power Point, MS Word
    Excelente abilitati de comunicare.
    Spirit de observatiesi investigativ
    Capacitate de analiza si atentie la detaliu
    Capacităţi analitice şi abilităţi de gestionare a sarcinilor multiple
    Gandire critica, rezolvarea problemelor complexe

    Responsabilitati

    • Efectueaza activitati de prevenire a fraudei
    • Obtine informatii privind clientii problematici si actualizeaza baza de date Anti-frauda
    • Actualizeaza, inregistreaza si monitorizeaza date in sistemul de antifrauda Verifica suplimentar aplicatiile cu alerte ce indica risc ridicat de frauda
    • Minimalieaza pierderile legate de portofoliul de credite Alior Bank Romania prin activitatile de prevenire a fraudelor
    • Efectueaza plangeri si sesizari catre Politie,cu scopul recuperarii pierderilor
    • Participa la procesul de mediere cu reprezentantii clientilor care ne-au fraudat
    • Ofera suport pentru recuperarea prejuduciului cauzat de fenomenul de frauda in aria de credit
    • Intocmeste dosarele de frauda credit si Colaboreaza cu Autoritatile pentru cazurile de frauda
    • Raspunde la instiintarile/notificarile referitoare la clienti aflati in portofoliul de frauda
    • Responsabil cu punerea la dispozitie a dosarelor de frauda, autoritatilor statului care le solicita; Intocmeste rapoarte de investigatii privind cazurile de frauda;
    • Colaboreaza cu partenerii externi si alti terti implicati in procesul de investigare fraude
    • Verifica si valideaza partenerii externi (brokerii); Verifica si valideaza salariatii
    • Detecteaza, investigheaza si raporteaza frauda interna
    • Orice alte atributii adresate de catre superiorul direct in vederea prevenirii si detectarii fraudelor interne si externe
    • Prelucreaza date cu caracter personal ale urmatoarelor categorii de persoane: clienti, angajatori, candidati, funizori, parteneri contractuali, solicitanti ai produselor bancare, angajati, persoane ca au acces la sistemele bancii, in scopul prevenirii si detectarii fraudelor si comportamentului ne-etic, prevenirea si detectarea conflictului de interese