Receptionist Spital Baneasa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Receptionist Spital Baneasa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Misiunea ta:
    Sunt aici pentru a intampina, informa și indruma pacientul catre cele mai bune servicii medicale si cei mai buni medici. Cu zambetul si tonul meu cald, il asigur pe acesta ca este în locul potrivit.

    •Minim studii medii finalizate (Diploma de BAC obligatoriu);
    •Ai experienta pe un post similar reprezinta un avantaj;
    •Esti o persoana sociabila si orientata catre oameni;
    •Iti place sa iti planifici timpul si activitatile;
    •Esti atent la detalii;
    •Iti asumi responsabilitatea.

    Responsabilitati

    In REGINA MARIA, acest rol presupune:
    •Disponibilitatea de a lucra in ture de dimineata si de dupa-amiaza;
    •Intampinarea pacientilor si a vizitatorilor cu o atitudine calda;
    •Ghidarea pacientilor catre cabinetele medicale;
    •Preluarea apelurilor telefonice si directionarea lor in functie de cererea interlocutorului;
    •Furnizarea cu amabilitate a informatiilor solicitate;
    •Incasarea contravalorii serviciilor medicale
    .
    Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:

    • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua
    • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale
    • Instrumente de lucru performante: tehnologie de ultima generatie, automatizare, echipamente premium.