Team Leader - Proiect Inbound în limba italiană

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    Ești o persoană creativă și entuziastă? Te-ai familiarizat cu diverse metode de instruire interactive și îți place să susții persoanele din jurul tău?
    Perfect! Locul tău este în echipa noastră, ne dorim un Team Leader, care să contribuie la dezvoltarea proiectului BPO.

    Cerințe:

    Studii superioare finalizate;
    Experiență relevantă pe o pozitie similară;
    Cunoștințe de limbă italiană la nivel avansat și cel puțin cunoștințe medii de limbă engleză;
    Cunoștințe în utilizarea aplicațiilor din gama Microsoft (Word, Excel, etc);
    Excelente abilități de comunicare, responsabilitate, implicare, maturitate în luarea deciziilor;
    Persoană analitică, organizată, orientată către soluții și rezultate.

    Responsabilitati

    Responsabilități principale:

    Acordarea de suport echipei prin feedback cu privire la activitatea desfășurată, training (refresher), coaching (shadowing);
    Monitorizarea în timp real a aplicațiilor interne;
    Verificarea indicatorilor și informarea echipei cu privire la rezultatele obținute;
    Organizarea echipelor prin asigurarea prezenței agenților din subordine la program, gestionarea orarului și a concediilor;
    Identificarea situațiilor excepționale în derularea serviciilor și propunerea de acțiuni pentru soluționarea acestora;
    Gestionarea echipei în sensul retenției personalului, a încurajării performanței și a creativității;
    Menținerea unei relații profesionale cu clientul extern și cu celelalte departamente Valoris prin respectarea timpului de răspuns la solicitări și propuneri de îmbunătățire;