Sales Assistant (back office) - companie multinationala de top
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Talent Stream active.Vezi toate job-urile Sales Assistant (back office) - companie multinationala de top active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Talent Stream |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.12.2020 |
Remote work: | On-site |
Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
- Have minimum three (3) years worth of experience
- Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
- Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution
Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.
Absolvent studii superioare (limbi straine, economie, s.a.)
Bune cunostinte operare PC (Excel, Word, PowerPoint)
Cunostinte de limba engleză - nivel mediu-avansat
Initiativa si abilitati de “Problem solving”
Atentie la detalii, minutiozitate, rabdare, perseverenta ca puncte tari
Energie, entuziasm, spontaneitate
Capacitate de adaptare si relationare cu echipa de vanzari
Excelente abilitati de comunicare (verbala, nonverbala), amabilitate si munca in echipa
Capacitate de organizare, si orientare pe rezultate
Rezistenta in conditii de stres si disponibilitate pentru efort prelungit.
Suport administrativ pentru echipa de vanzari
Realizeaza si sustine activitatile si procesele desfasurate in cadrul Departamentului de Vanzari;
Intocmeste ofertele solicitate de ASM
Intocmeste si transmite comunicari catre partenenerii de afaceri (distribuitori, arhitecti, constructori)
Centralizeaza si expediaza corespondenta catre ASM, Manageri Vanzari si Distribuitori, utilizand diverse servicii (curierat), dupa solicitari si necesitate
Resbonsabil de corectitudinea cifrelor si inscrisurilor din rapoarte, situatii, prezentari
Elaboreaza, redacteaza si transmite documentele, centralizatoarele si rapoartele cerute de Managerii de Vanzari
Intocmeste corect, transmite, si asigura arhivarea fizica si/sau digitala a contractelor/ actelor aditionale, rapoartelor/centralizatoarelor, comunicarilor catre distribuitori etc.
Asigura organizarea si buna desfasurare a Sedintelor Trimestriale de Vanzari, prin convocarea participantilor, asigurarea materialelor pentru sedinta (prezentare, mape de lucru complete), asigurarea salii pentru desfasurarea sedintei (necesar aparatura, protocol) si intocmeste minuta sedintei
Organizeaza evenimentele (sedinte vanzari) si deplasarile specifice activitatilor de vanzari: intocmeste fax/mail de rezervare cazare/masa si transport, asigura documentele si materialele necesare pentru deplasare, mentine legarura cu furnizorii de servicii (cazare/masa si transport)
Intocmeste, verifica si transmite in timp util documentele specifice activitatii: centralizator concedii, cereri avans, ordine deplasare, deconturi, note protocol etc).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Executive Assistant @Siemens Aplica fara CV | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Executive Assistant with Dutch Hybrid | |
Vezi job-uri similare (69) |
Raporteaza eroarea la