Sales Assistant (back office) - companie multinationala de top

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Talent Stream active.


Vezi toate job-urile Sales Assistant (back office) - companie multinationala de top active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.12.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte


    Absolvent studii superioare (limbi straine, economie, s.a.)
    Bune cunostinte operare PC (Excel, Word, PowerPoint)
    Cunostinte de limba engleză - nivel mediu-avansat
    Initiativa si abilitati de “Problem solving”
    Atentie la detalii, minutiozitate, rabdare, perseverenta ca puncte tari
    Energie, entuziasm, spontaneitate
    Capacitate de adaptare si relationare cu echipa de vanzari
    Excelente abilitati de comunicare (verbala, nonverbala), amabilitate si munca in echipa
    Capacitate de organizare, si orientare pe rezultate
    Rezistenta in conditii de stres si disponibilitate pentru efort prelungit.

    Responsabilitati


    Suport administrativ pentru echipa de vanzari
    Realizeaza si sustine activitatile si procesele desfasurate in cadrul Departamentului de Vanzari;
    Intocmeste ofertele solicitate de ASM
    Intocmeste si transmite comunicari catre partenenerii de afaceri (distribuitori, arhitecti, constructori)
    Centralizeaza si expediaza corespondenta catre ASM, Manageri Vanzari si Distribuitori, utilizand diverse servicii (curierat), dupa solicitari si necesitate
    Resbonsabil de corectitudinea cifrelor si inscrisurilor din rapoarte, situatii, prezentari
    Elaboreaza, redacteaza si transmite documentele, centralizatoarele si rapoartele cerute de Managerii de Vanzari
    Intocmeste corect, transmite, si asigura arhivarea fizica si/sau digitala a contractelor/ actelor aditionale, rapoartelor/centralizatoarelor, comunicarilor catre distribuitori etc.
    Asigura organizarea si buna desfasurare a Sedintelor Trimestriale de Vanzari, prin convocarea participantilor, asigurarea materialelor pentru sedinta (prezentare, mape de lucru complete), asigurarea salii pentru desfasurarea sedintei (necesar aparatura, protocol) si intocmeste minuta sedintei
    Organizeaza evenimentele (sedinte vanzari) si deplasarile specifice activitatilor de vanzari: intocmeste fax/mail de rezervare cazare/masa si transport, asigura documentele si materialele necesare pentru deplasare, mentine legarura cu furnizorii de servicii (cazare/masa si transport)
    Intocmeste, verifica si transmite in timp util documentele specifice activitatii: centralizator concedii, cereri avans, ordine deplasare, deconturi, note protocol etc).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (69)