Coordonator Relații Clienți - Brașov

Angajator: BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 28.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o banca responsabila, implicandu-ne activ in programe de responsabilitate sociala si protejare a mediului. Prin actiuni proprii si parteneriate responsabile, compania intareste misiunea BNP Paribas in lume: investitii cu impact pozitiv asupra mediului.

    Sunem principalul promotor al creditului responsabil in Romania din 2005, iar produsele noastre pot fi accesate cu usurinta, direct in spatiile de vanzare (magazine si alte puncte de lucru), prin telefon sau online.

    Cerinte

    Ce însușiri deosebite îți sunt necesare?

     Știi să pui punctul pe „i” din lider sau vizionar!
     Îți dorești să fii alături de colegii tăi și să completați împreună cei 3 C: Coordonare-Colaborare-Comunicare
     Ai experiență în coordonarea unei echipe, ești deschis să găsești rezolvarea activităților complexe care să te provoace și să te ajute să te autodepășești? Perfect, ești în locul potrivit.
     Ești empatic și simpatic, dar tot timpul concentrat pe client? Fii orientat către client și înțelege-i nevoile;
     Zen-ul tău e mereu la datorie? Ce bine, înseamnă că ești o persoană pozitivă și calmă!
     Ești un maestru al numerelor și al situaților ce necesită analiză și sinteză? Perfect, să trecem la treabă și să jonglam cu KPI-urile!
     Când totul este haos, tu preiei controlul și faci ordine? Bun, avem nevoie de aptitudini organizatorice!
     Ai multă energie și te simți bine când schimbi des ”canalul” ? Atunci ai capacitate de prioritizare şi de gestionare a mai multor activităţi simultan. Long live Multitasking!
     Ești mândru de diploma ta de licență? Good for you, îți va folosi!
     Ești o persoană proactivă, deschisă, cu o atitudine pozitivă și orientată întotdeauna către echipă? Atunci, vei fi legătura dintre om și rezultat!
     Mânuiești cu măiestrie și mândrie Excel-ul, Word-ul și Power Point-ul? Perfect, să ne pregătim de câteva rapoarte!

    Responsabilitati

    Principalele responsabilități vor fi sub deviza ”Toți pentru unul și unul pentru toți!”. Tu decizi care dintre mușchetari vei fi!
     Vei coordona și vei ajuta la dezvoltarea echipei, totul în acord cu valorile companiei. Asigură-te ca membrii echipei tale sunt motivați și implicați în atingerea obiectivelor
     Vei informa periodic superiorul ierarhic cu privire la problemele operaționale: legate de clienți, membrii echipei, aplicații/sisteme utilizate și vei propune soluții pentru remedierea acestora
     Vei identifica și promova, în funcție de nevoile clienților, soluții de finanțare/facilități ale produselor potrivite acestora
     Vei încuraja comunicarea, colaborarea și vei fi responsabil pentru animarea zilnică a echipei în vederea îndeplinirii obiectivelor comune
     Vei evalua în mod obiectiv membrii echipei și vei oferi feedback motivațional și de dezvoltare fiecărui membru
     Vei monitoriza activitatea zilnică a echipei conform planificării stabilite pentru îndeplinirea obiectivelor de vânzări și te vei asigura de îndeplinirea acestora
     Vei reacționa prompt în situații neprevăzute ce au impact în activitatea zilnică sau pot genera un volum crescut de apeluri/e-mail-uri/solicitări și vei lua măsurile necesare pentru îmbunătățirea rezultatelor

    Alte informatii

    De ce te-ai alătura echipei Cetelem?

    Pentru mediul de lucru plăcut, dinamic,cu multe oportunități de dezvoltare profesională în domeniul financiar-bancar.
    Posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinaționale cu o cultură organizațională solidă.
    Participarea la programe de dezvoltare personală și profesională.