Asistent manager - Otopeni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Asistent manager - Otopeni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - studii medii/superioare finalizate;
    - cunoștințe operare PC (MS Office, ERP);
    - limba engleză (nivel mediu);
    - bune abilități de comunicare;
    - atenție la detalii;
    - planificare/organizare;

    Responsabilitati

    - întocmeşte programul de lucru lunar precum şi programarea concediilor de odihnă;
    - întocmeşte şi actualizează inventarul cu obiectele şi materialele din cadrul sediului firmei;
    - pregăteşte şi transmite corespondenţa în numele firmei;
    - primeşte şi plăteşte facturile de utilităţi, materiale de birotică şi consumabile;
    - face prognoza privind achiziţia de diverse materiale;
    - face aranjamente de ordin logistic pentru şedinţe şi întâlniri;
    - realizeaza rapoarte cu date din sistemul ERP al companiei;
    - colaborează cu partenerul de resurse umane pentru diverse activitati specifice;
    - administrează echipamentele de birou şi încheie contracte de service şi mentenanţă pentru acestea;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>