Specialist Dezvoltare Organizationala

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate în unul dintre domeniile:psihologie, sociologie, resurse umane - constituie un avantaj;
    Experienta: minimum 3 ani in resurse umane (cultura organizationala/evaluarea performantelor/comunicare interna);
    Experiență în elaborarea planurilor de training și evalurea performanțelor;
    Abilitatea de a administra proiecte de la initiere pana la finalizare;
    Cunostinte avansate de limba engleza si de operare PC;
    Excelente abilitati de comunicare (verbal si in scris), foarte bune abilitati de organizare si planificare;
    Creativitate, gandire analitica, initiativa si proactivitate, atitudine pozitiva, flexibilitate, inovatie;
    Capacitatea de a prelucra eficient informațiile, orientare catre identificare de rezultate și capacitatea de a respecta termenele limita.
    Orientare spre ceilalți, spirit de echipă, dar și capacitatea de a decide independent și de a lucra sub un minim control.

    Responsabilitati

    Propune, dezvolta si implementeaza un plan de actiuni cu scopul intaririi culturii organizationale;
    Asigurarea unei bune calități a procesului de integrare în companie pentru angajații noi, atât la intrarea în companie, cât și la schimbarea postului;
    Analizeaza in detaliu rapoartele de feedback si de exit si propune solutii de imbunatatire;
    Dezvolta actiuni interne (survey-uri) pentru identificarea gradului de satisfactie a angajatilor, analizeaza rezultatele si propune solutii in functie de rezultate;
    Gestioneaza sistemul de evaluare a performantelor, de la initierea acestuia pana la interpretarea si implementarea rezultatelor;
    Implementeaza și monitorizeaza procesele interne de evaluare a performantei pentru angajati si ofera suport pentru manageri si coordonatorii de departament în procesele de evaluare a competențelor și de managementul performanței;
    Participa la analiza nevoilor de training rezultate din planurile individuale de dezvoltare rezultate în urma procesului de evaluare a performanței;
    Dezvolta fluxuri si procese, propune diverse proiecte avand ca finalitate cresterea retentiei si a gradului de motivare a angajatilor.
    Asigura o cat mai buna calitate a procesului de integrare în companie pentru angajații noi, atât la intrarea în companie, cât și la schimbarea postului;
    Dezvolta, comunica și implementeaza programul de planificare a carierei;
    Realizeaza diverse rapoarte si prezentari, urmareste diversi indicatori din zona HR.

    Alte informatii

    Pachet competitiv (cuprinde bonusuri corelate cu atingerea indicatorilor de performanta);
    Acces la Bookster si alte beneficii atractive;
    Mediu de lucru favorabil dezvoltarii profesionale;
    Alti peste 500 dе colegi simpatici, concursuri interne si diverse activitati dе echipa.