IT Helpdesk
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Garanti BBVA Romania active.Vezi toate job-urile IT Helpdesk active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Garanti BBVA Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.10.2020 |
Remote work: | On-site |
La Garanti BBVA Romania am creat un climat care inspiră colaborarea și comunicarea. Am construit astfel o echipă unită și energică, care pune întotdeauna clientul pe primul loc. Susținem aspirațiile colegilor noștri și îi încurajăm să se perfecționeze continuu și să își urmeze pasiunile. Ca echipă, ne preocupă creșterea eficienței operaționale și îmbunătățirea constantă a serviciilor oferite clienților.
Cerinte
Resolves incidents reported and addressed to ICT Helpdesk team via the ticketing system, telephone or e-mail;
Participates in projects such as: migrating users from desktop to laptop, phone replacements etc., in an active way;
Solves other received tasks, as necessary.
Hardware experience in: Desktops, Laptops, Printers, Scanners, Telephony;
Software experience in: MS Windows, MS Office;
General knowledge: Active Directory, Exchange;
Basic networking concepts;
English: advanced level;
Excellent communication skills;
Support services aptitudes;
At least 1yr experience (in a similar position is an advantage).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HelpDesk IT BUCURESTI, | |
Local IT HelpDesk Intern BUCURESTI, Job national | |
1st Line Support (German) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la