IT Helpdesk

Angajator: Garanti BBVA Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    La Garanti BBVA Romania am creat un climat care inspiră colaborarea și comunicarea. Am  construit astfel o echipă unită și energică, care pune întotdeauna clientul pe primul loc. Susținem aspirațiile colegilor noștri și îi încurajăm să se perfecționeze continuu și să își urmeze pasiunile. Ca echipă, ne preocupă creșterea eficienței operaționale și îmbunătățirea constantă a serviciilor oferite clienților.

    Cerinte

    Resolves incidents reported and addressed to ICT Helpdesk team via the ticketing system, telephone or e-mail;
    Participates in projects such as: migrating users from desktop to laptop, phone replacements etc., in an active way;
    Solves other received tasks, as necessary.

    Responsabilitati

    Hardware experience in: Desktops, Laptops, Printers, Scanners, Telephony;
    Software experience in: MS Windows, MS Office;
    General knowledge: Active Directory, Exchange;
    Basic networking concepts;
    English: advanced level;
    Excellent communication skills;
    Support services aptitudes;
    At least 1yr experience (in a similar position is an advantage).