Logistician gestiune flux

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ADIENT AUTOMOTIVE ROMANIA - sucursala Ploiesti active.


Vezi toate job-urile Logistician gestiune flux active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: ADIENT AUTOMOTIVE ROMANIA - sucursala Ploiesti
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 25.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    La ADIENT - lider în producția de scaune auto - te vei bucura de ritm și direcție într-o lume mereu în mișcare. Vei avea parte de un mediu de lucru sigur, în care te vei putea dezvolta trăind experiențe și interacționând cu oameni excepționali.

    Cerinte

    Cerinte:

    Absolvent studii superioare (studii economice/tehnice)
    Experienta anterioara intr-un job similar (2-3 ani)
    Limba engleza nivel avansat (scris, citit, vorbit)
    Cunostinte de limba germana reprezinta un avantaj
    Cunostinte de sisteme ERP, MS Office (Excel, Word, PowerPoint)


    Abilitati necesare:

    Comunicare si organizare
    Prioritizare si lucru cu mai multe task-uri
    Lucru sub presiune si cu termene limita
    A lua initiativa in scopul obtinerii rezultatelor de succes si a performantei
    A decide si a actiona in timp util
    A conduce negocieri

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:

    Aprovizionarea completa,corecta si la timp cu materiale necesare pentru productia de tapiterii pentru clientul PREMIUM de care raspunde
    Livrarea completa, corecta si la timp a produselor finite catre client


    Sarcini:

    Asigura livrarea de tapiterii pentru un clientul PREMIUM de care raspunde in conformitate cu cerintele acestuia
    Asigura achizitia de materiale necesare pentru productia de tapiterii pentru un client alocat
    Proceseaza reclamatii cantitative in cooperare cu operatorul de depozitare si participa la balansarea cererilor cu clientii si furnizorii
    Initiaza modificari in documentatia standard; monitorizeaza in mod continuu stocurile de materie prima pentru a indeplini cerintele de productie si nivelul de stoc planificat
    Contribuie la atingerea obiectivelor specifice si respectarea politicii de calitate
    Implementeaza propriile task-uri in conformitate cu procedurile/documentatia interne ale companiei

    Alte informatii

    Ce iti oferim:

    Mediu de lucru profesionist si multinational
    Program specific de onboarding
    Oportunitati de dezvoltare si promovare in cariera
    Program de lucru zilnic 8:30 - 16:40, cu flexibilitate de telemunca
    Pachet salarial in conformitate cu nivelul de experienta
    Tichete de masa (valoare tichet 15 lei pe zi)
    Al 13-lea salariu, Prima de loialitate, de 8 Martie si de Paste
    7Card (abonament pentru activitati sportive si de relaxare)
    Bookster (abonament pentru lectura)
    Transport asigurat din Ploiesti
    Daca vrei sa iti desfasori activitatea intr-un mediu in care iti poti aduce ideile si creativitatea pentru a gasi impreuna cele mai indraznete solutii si a gestiona proiecte la scara globala, te asteptam in echipa noastra.