Technical Support Specialist

Angajator: Soft Tehnica
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.10.2020

    Ce căutăm la tine:
    - Cunoștințe avansate operare PC;
    - Experiență în utilizarea și gestionarea bazelor de date;
    - Gândire analitică și atenție la detalii;
    - Cunoștințele hardware, cunoștințele de rețelistică reprezintă un avantaj;
    - Experiența în domeniul HORECA sau Retail ori experiența pe un post similar constituie un avantaj;
    - Orientare către client, excelente abilități de comunicare și interrelaționare;
    - Capacitate de organizare a timpului și gestionare eficientă a sarcinilor primite;
    - Proactivitate și implicare în rezolvarea de probleme;
    - Energie, entuziasm și motivație;
    - Disponibilitate de a călători, 25% din timp;
    - Disponibilitatea de a lucra în ture și un weekend pe lună;
    - Permis de conducere categoria B – cerință obligatorie.

    Ce vei face alături de noi:
    - Vei instala aplicațiile software și echipamentele la locația clientului (ceea ce înseamnă că îți place să călătorești);
    - Vei raspunde solicitărilor telefonice venite din partea clienților;
    - Vei oferi training inițial clienților pentru utilizarea corectă a aplicațiilor Freya;
    - Vei interacționa cu clienții și le vei oferi suport tehnic la distanță, prin intermediul aplicațiilor dedicate, pentru produsele Freya;
    - Vei face deplasări la clienți pentru a interveni în cazul unor probleme care nu pot fi rezolvate de la distanță;
    - Vei testa funcționalitățile aplicațiilor Freya, vei identifica erorile și le vei transmite către departamentul de Dezvoltare;
    - Vei analiza cerințele clienților referitoare la dezvoltarea de noi funcționalități pentru aplicațiile Freya sau integrarea acestora cu alte aplicații;
    - Vei analiza bazele de date ale clienților și diverse rapoarte pentru a identifica cauza incidentelor semnalate de aceștia și vei găsi soluții pentru remedierea lor;
    - Vei înregistra și gestiona, în aplicația dedicată, incidentele transmise de clienți;
    - Vei relaționa permanent cu clienții în etapa post – implementare pentru soluțiile oferite.

    Beneficii:
    - Posibilitatea de a lucra de acasă o zi/săptămână;
    - Zile suplimentare de concediu, după împlinirea a 2 ani în cadrul companiei;
    - Asigurare de sănătate Signal Iduna, după primele 3 luni de probă;
    - Birou modern, colorat, situat la 5 minute de stația de metrou Timpuri Noi;
    - Cafea și fructe;
    - Reduceri la anumite servicii și produse.