Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Inside sales (back office)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Inside sales (back office) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.12.2020 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Minimum studii medii – bacalaureat, eventual studii superioare
Calificarea necesară
Cunostinte limbi straine: engleza, preferabil nivel mediu sau avansat
Buna cunoastere a pietei de produse similare-constituie un avantaj.
Cunoasterea pachetului office
Abilitati de comunicare
Atitudine pozitiva si persuasiune
Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele
Corectitudine si loialitate fata de firma, flexibilitate
Spirit de ordine si disciplina
Realizează planul lunar/trimestrial/anual de vânzări
Prezinta si promoveaza direct produsele prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti
Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor in zona in care actioneaza
Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora
Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti
Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli
Acordă consultanţă şi feedback clienţilor în legătură cu produsele vândute
Emite chitante si incaseaza contravaloarea acestora atunci cand este cazul
Emite dispozitii de plata atunci cand este cazul
Raspunde de urmarirea incasarii comenzilor.
Condiţiile postului de lucru:
Programul de lucru: 8 ore/zi de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-17.30.
Conditii de formare profesionala: Participa la training-uri de vanzari si de produse, de 4 ori pe an, acestea se desfasoara in weekend
Locatia angajatorului: Popesti Leordeni
Salariu+tichete de masa
Va rugam sa trimiteți CV-ul la adresa de email: recrutare[@]abchumancapital.ro
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inside Sales Representative Aplica fara CV | |
Bosch Video Systems Sales Engineer (Romania, Bulgaria) BUCURESTI, | |
Area Sales Manager Traditional Trade Channel Hybrid | |
Vezi job-uri similare (328) |
Raporteaza eroarea la