Inside sales (back office)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Inside sales (back office) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Popesti Leordeni
  • Actualizat la: 23.12.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

     Minimum studii medii – bacalaureat, eventual studii superioare
     Calificarea necesară
     Cunostinte limbi straine: engleza, preferabil nivel mediu sau avansat
     Buna cunoastere a pietei de produse similare-constituie un avantaj.
     Cunoasterea pachetului office
     Abilitati de comunicare
     Atitudine pozitiva si persuasiune
     Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele
     Corectitudine si loialitate fata de firma, flexibilitate
     Spirit de ordine si disciplina

    Responsabilitati

     Realizează planul lunar/trimestrial/anual de vânzări
     Prezinta si promoveaza direct produsele prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti
     Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor in zona in care actioneaza
     Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora
     Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti
     Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli
     Acordă consultanţă şi feedback clienţilor în legătură cu produsele vândute
     Emite chitante si incaseaza contravaloarea acestora atunci cand este cazul
     Emite dispozitii de plata atunci cand este cazul
     Raspunde de urmarirea incasarii comenzilor.

    Alte informatii

    Condiţiile postului de lucru:
     Programul de lucru: 8 ore/zi de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-17.30.
     Conditii de formare profesionala: Participa la training-uri de vanzari si de produse, de 4 ori pe an, acestea se desfasoara in weekend
     Locatia angajatorului: Popesti Leordeni
    Salariu+tichete de masa

    Va rugam sa trimiteți CV-ul la adresa de email: recrutare[@]abchumancapital.ro

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (328)