Economist plati (AP)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DGH Log& Sped active.


Vezi toate job-urile Economist plati (AP) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: DGH Log& Sped
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    DGH Log & Sped este una din cele mai importante case de expeditii din Romania, cu o vechime si o recunoastere de peste 10 ani pe piata autohnona.

    Specializarea DGH Log & Sped este in transporturile rutiere interne si internationale de marfuri generale, preponderent cu autocamioane de 20 de tone, iar practic, pot asigura orice serviciu de transport rutier: transporturi cu temperatura controlata, transporturi de marfuri periculoase (ADR), transporturi agabaritice, transporturi cu cisterne, transporturi de containere si altele.

    Cerinte

    - studii superioare finalizate in profil economic;
    - bune notiuni de contabilitate primara si legislatie fiscala;
    - competente digitale bine dezvoltate: Excel nivel mediu, Outlook, experienta de lucru cu un ERP;
    - caracter integru, discretie, onestitate, seriozitate;
    - atentie la detalii si minutiozitate;
    - bune abilitati de comunicare si colaborare / lucrul in echipa.

    Responsabilitati

    - arhivare documente financiar - contabile;
    - verificare facturi exportate din programul de gestiune intern in ERP-ul Winmentor;
    - mentinerea unei stranse legaturi cu partenerii de afaceri, respectiv celelalte departamente din cadrul societatii, telefonic si prin e-mail;
    - inregistrare zilnica a extraselor bancare și/sau verificarea acestora;
    - tinere evidenta a registrului de casa; intocmire chitante si dispozitii de plata pentru operatiuni specifice de evidenta numerar;
    - efectuare plati online; efectuare plati conform scadentar;
    - reconciliere si inregistrari pe conturi contabile;
    - emiterea ordinelor de compensare;
    - inregistrare si emitere bilete la ordin;
    - elaborare diverse situații si rapoarte financiare pe baze periodice.

    Alte informatii

    - locul de munca: Muntenia Business Center, zona Pasajului Marasesti; prin rotatie, se lucreaza atat la birou cat si in sistem de telemunca;
    - program de lucru: 8:00 - 17:00 cu o ora pauza de lucru inclusa;
    - este o activitate de echipa, aceasta fiind formata din 3 Economisti plati si un Team Leader.
    Detaliile privind pachetul de beneficii se vor discuta in cadrul primului interviu.
    Toate aplicatiile vor fi tratate cu maxima discretie.