Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta de minim 1 an intr-un post similar;
    • Capacitate bună de comunicare;
    • Atenţie distributivă, integritate;
    • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă;
    • Cunostinte operare MS Office;
    • Cunoasterea limbii engleze poate constitui un avantaj;
    • Experienta de operare in Navision reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    • Inregistrarea facturilor de furnizori;
    • Intocmirea reconcilierilor soldurilor de furnizori;
    • Inregistrarea deconturilor pentru angajatii agentiei;
    • Mentinerea bazei de date de furnizori;
    • Verificarea corectitudinii datelor inregistrate in evidenta contabila;
    • Respectarea principiilor contabile, a legislatiei in vigoare si a procedurilor interne;
    • Intocmire diverse rapoarte;
    • Arhivare documente specifice;
    • Diverse activitati administrative.

    Alte informatii

    Beneficii

    • Mediu de lucru dinamic si creativ;
    • Pachet salarial atractiv;
    • Sediu - zona Piata Victoriei;
    • Asigurare medicala privata;
    • Programe de motivare a angajatilor;
    • Oferim un echilibru intre munca de acasa si interactiunea de la birou cu colegii;
    • Agentie de publicitate multinationala, membra a grupului britanic WPP, leader mondial in servicii de marketing si comunicare.