Consilier Juridic – atributii DPO si SB/FT

Angajator: EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A
Domeniu:
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.

    Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
    In prezent suntem activi pe piata financiara cu 17 agentii deschise in 15 orase mari ale Romaniei.

    Cerinte

    - Absolvent si licentiat al Facultatii de Drept;
    - Experienta profesionala - minim 5 ani;
    - Experienta profesionala in pozitia de Consilier Juridic - minim 3 ani;
    - Cunoasterea reglementarilor legale, respectiv a standardelor in domeniul prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului;
    - Cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii financiare nebancare si a dispozitiilor legale privind: contracte specifice activitatii, societatile pe actiuni, protectia consumatorilor, procedura de executare silita etc;
    - Cunoasterea Regulamentului UE nr. 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date;
    - Cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office;
    - Capacitate de atentie concentrata si distributiva;
    - Atentie / interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete;
    - Abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare;
    - Persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala.

    Responsabilitati

    - Verifica documentatia de credit la nivel de societate;
    - Analizeaza din punct de vedere juridic dosarele de credit la nivel de societate;
    - Completeaza rezolutiile juridice pentru toate dosarele în lucru;
    - Intocmeste si/sau actualizeaza diverse situatii/ baze de date; centralizeaza situatiile zilnice, periodice sau lunare la nivel de societate;
    - Redacteaza actele necesare desfasurarii activitatii;
    - Redacteaza/avizeaza din punct de vedere al legalitatii si/sau semneaza alaturi de reprezentantii legali diverse documente elaborate la nivel de societate;
    - Asigura suportul necesar pe linie juridica (acorda indrumare juridica compartimentelor și sediilor societatii pentru desfasurarea activitatii acestora in conditiile legii);
    - Informeaza si emite recomandari catre angajator, precum si catre ceilalti angajati cu privire la obligatiile care le revin in temeiul Regulamentului (EU) 2016/679 si al altor dispozitii de drept al Uniunii sau drept intern referitoare la protectia datelor;
    - Organizeaza training-uri in vederea pregatirii angajatilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal;
    - Asigura sprijin concret in privinta implementarii cerintelor Regulamentului (EU) 2016/679, cum ar fi principiile prelucrarii datelor, drepturile persoanei vizate, protectia datelor incepand cu momentul conceperii si in mod implicit, pastrarea evidentei activitatilor de prelucrarea, securitatea si managementul adecvat al incidentelor de securitate;
    - Monitorizeaza respectarea Regulamentului, a altor dispoziții de drept al Uniunii sau de drept intern referitoare la protectia datelor;
    - Isi asuma rolul de punct de contact pentru Autoritatea de Supraveghere, cat si pentru persoanele vizate cu privire la toate chestiunile legate de prelucrarea datelor lor si la exercitarea drepturilor lor in temeiul Regulamentului;
    - Efectueaza orice alta activitate ce deriva din aplicarea Regulamentului UE nr. 679/2016 și legislatia specifica în vigoare.
    - Se informeaza si studiaza in permanenta legislatia in vigoare pentru domeniul de activitate si specificul institutiei, in vederea aplicarii corecte a acesteia, si de asemenea informeaza conducerea precum si serviciile carora le sunt aplicabile modificarile legislative.
    - Acorda consultanta si asistenta personalului institutiei in domeniul prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului, cunoasterii clientelei si punerii in aplicare a sanctiunilor internationale, potrivit procedurilor interne;
    - Pregateste materialele si participa la instruirea personalului institutiei pe linia cunoasterii clientelei, prevenirii si combaterii spalarii banilor, combaterii finantarii terorismului si punerii in aplicare a sanctiunilor internationale;
    - Identifica si analizeaza riscul de conformitate pe linia prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului si propune masuri pentru eliminarea sau reducerea acestuia la nivelul acceptat prin profilul de risc al bancii;
    - Asigura monitorizarea respectarii reglementarilor legale si a prevederilor reglementarilor interne privind cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului precum si punerea in aplicare a sanctiunilor internationale;
    - Gestioneaza baza de date privind persoanele/entitatile suspecte de savarsirea infractiunii de spalare de bani si de finantare a terorismului;
    - Indeplineste rolului RSPB - central in domeniul prevenirii spalarii banilor si finantarii actelor de terorism. Executa rolul de persoana desemnata in relatia cu ONPCSB, Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala si cu alte autoritati cerute de activitatea desfasurata.

    Alte informatii

    Oferta:

    - Pachet salarial motivant;
    - Echipa tanara si mediu de lucru placut.