Online Category Manager

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    · Experiența mai mult de 3 ani în zona de product sau category management online
    · Cunoaste foarte bine piața de ecommerce din România, pentru categoriile de home&deco sau bricolaj
    · Capacitata de planificare, prioritizare si incadrare in termenele limita este fundamentală;
    · Încrezător, ambițios, cu initiativa si capacitate de a lucra într-un mediu dinamic;
    · Abilități de comunicare, prezentare și negociere - palmares dovedit al tranzacțiilor și / sau parteneriatelor închise;
    · Foarte organizat, analitic, axat pe sarcini;
    · Folosește procesul de gândire creativă - pentru produs, promoții, afișaje, oferte etc;
    · Stăpânire foarte bună a limbii engleze;
    · Utilizator avansat MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

    Responsabilitati

    În calitate de Online Category Manager veți fi responsabil pentru gestionarea unei categorii de produse (prezentarea si dezvoltarea portofoliului de produse, prețuri, promoții și planuri de vânzări etc.) in site-urile companiei.

    Descrierea jobului

    · Menține și dezvoltă bune relații de colaborare cu partenerii și furnizorii existenți
    · Este responsabil de prezentarea si documentarea categoriei sale de produse in site
    · Reprezintă interfața cu furnizorii pentru obținerea de informații tehnice si comerciale despre produse,
    · Intretine arborele de categorii pentru portofoliul de produse gestionat
    · Asigura documentatia tehnica si comerciala si completeaza caracteristicile tehnice pentru portofoliul de care este responsabil
    · Construieste și implementaza strategia de promovare a produselor din portofoliu
    · Negociaza campaniile de promovare COOP cu furnizorii
    · Lucreaza in stransa legatura cu departamentul de marketing digital pentru implementarea campaniilor de promovare lunare sau a campaniilor speciale (Black Friday). Propune produse pentru campanii, urmăreste performanța acestora
    · Participa la negocierile comerciale cu furnizorii
    · Participă activ în dezvoltarea proceselor de achiziții existente și optimizarea costurilor
    · Documenteaza si propune implementarea de categorii noi de produse care să raspundă oportunităților de pe piață
    · Monitorizeaza competitia si piața de bricolaj din România (online&offline) si identifica trenduri, oportunități, probleme
    · Monitorizeaza îndeplinirea obiectivelor de vânzări si marja, costurile, retururile, nivelul stocului
    · Realizeaza rapoarte periodice de analiza a vânzărilor