SEO Manager

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • IT Software
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    • Minimum 5 ani experiență în marketing digital, de preferință activ în ecommerce
    • Minimum 2 ani în poziție de specialist SEO tehnic, de preferință în rol de SEO Manager
    • Experiență de lucru cu tool-uri precum SEO Monitor, AHrefs, SimilarWeb, Google Search Console, Yandex Metrica șamd
    • Certificare in Google Analytics
    • Experiență pe piața românească, constituie avantaj experiența în domeniul ecommerce retail, auto sau casă și decorațiuni
    • Abilități excelente de planificare și comunicare indiferent de circumstanțe
    • Experiență de lucru zilnic cu Google Drive/Google Sheets/MS Excel/Powerpoint. certificarea in Google Analytics este un avantaj

    Responsabilitati


    Este owner pe KPI-ul general de trafic organic, vânzare organică, poziționare și vizibilitate în motoarele de căutare atât pentru site-urile proprii ale grupului cât și ca vizibilitate pentru pagini secundare (Ex: profilul companiei pe Wikipedia, listările de locații în hărți)

    SEO Managerul din cadrul departamentului de Digital Marketing are un rol în analizarea impactului altor dezvoltări sau campanii și propune abordări care să avantajeze creșterea pe termen lung a traficului din motoarele de căutare.

    Rolul colaborează strâns cu departamentele de Content, Platforma, Performance și Management al departamentului dar și al companiei.

    Rolul de SEO Manager este în cadrul echipei de Digital Marketing, cu biroul în București, Aleea Teișani 3-25 și raportează către Ecommerce Manager.

    Responsabilități principale
    • Este responsabil cu îndeplinirea targeturilor de trafic organic și de poziționare pentru paginile din portofoliul MatHaus.ro și al grupului în principalele motoare de căutare
    • Setează targeturi interne și către furnizori externi cu focus pe creștere pe termen lung a traficului organic
    • Coordonează relația cu agenția de SEO, setează KPI de trafic și poziționare declinați din targeturile departamentale în materie de vânzări, trafic și poziționare
    • Coordonează implementările tehnice de SEO și structurare de site cu focus pe optimizarea indexarii în motoarele de căutare, ușurință în navigare, relevanță și viteză de încărcare
    • Monitorizează constant performanțele tehnice ale site-urilor companiei, identifică problemele tehnice și le rezolvă direct sau cu ajutorul echipelor de dev;
    • Împreună cu agenția de SEO, echipa de Content Management și documentare de produs/categorii asigură optimizarea conținutului paginilor site-ului în concordanță cu best practice-uri în materie de SEO dar și UX
    • Asigură optimizarea conținutului editorial realizat de echipa de creare conținut;
    • Identifică oportunități de optimizare la nivel off-site; monitorizează, coordonează și dacă este necesar implementează strategiile de linkbuilding;
    • Gestionează canalele alternative de interacțiune prin motoarele de căutare precum Google My Business sau alte platforme de căutare (Bing)
    • Implementează setările interne necesare pentru indexarea anumitor pagini/seturi de pagini sau adaugă conținut acolo unde este necesar
    • Este implicat în îmbunătățirea și coordonarea zonei de filtrare din site și de algoritm de search intern
    • Monitorizează constant competiția, în privința implementărilor, poziționărilor și a traficului, dar și piața, pentru a observa trendurile și best practice-urile din domeniu
    • Monitorizeză constant rezultatele și întocmește rapoartele de evoluție
    • Se documentează constant și ține sub evidență orice evoluție pe aria traficului organic (Ex: update-uri ale motoarelor de căutare, schimbări de algoritm șamd)