Loan Admin&After Sales Operations
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ALIOR BANK active.Vezi toate job-urile Loan Admin&After Sales Operations active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | ALIOR BANK |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.05.2021 |
Remote work: | On-site |
Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.
In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.
Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti
Candidatul Ideal:
-Expertiza in zona de Operatiuni - administrare credite nevoi personale/alte produse de creditare, mentenanta conturi curente, produse de economisire,etc.
-Experienta relevanta in implementare de procese si proiecte de imbunatatire in aria de Operatiuni – administrare credite si conturi curente persoane fizice
-Experienta relevanta in testare, pregatire scenarii de test, redactare/modificare proceduri si instructiuni de lucru
-Cunostinte aprofundate in materie de reglementari legislative care vizeaza creditele de consum pentru persoane fizice
-Cunostinte aplicate in aria de control intern si de gestionare a riscurilor operationale
-Abilitati de training si de formare
-Atentie la detalii, analitic, organizat, orientat catre client (intern/extern)
-Engleza nivel avansat
-M Office nivel avansat( excel, word, ppt)
-Proceseaza in sistemele informatice ale Bancii operatiuni associate proceselor de administrare credite: modificare data scadenta, rambursari partiale/totale, restructurari, perioade de gratie, modificari de dobanda, corectii
-Proceseaza in sistemele informatice ale Bancii operatiuni associate proceselor de administrare conturi curente: inchideri, blocari, deblocari, etc.
-Verifica/valideaza corectitudinea operatiunilor procesate in cadrul echipei
-Redactarea scenariilor de testare si testarea produselor si proceselor noi/imbunatatiri ale celor existente
-Participa activ la instruirea noilor colegi, ofera support in cadrul echipei
-Redacteaza/modifica proceduri si insctructiuni de lucru pentru aria de activitate, asigurandu-se ca acestea reflecta corespunzator activitatile desfasurate
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
B2B Sales Representative Hybrid | |
Operations Back-Office Internship Program Aplica fara CV | |
ORDER TO CASH ADMIN SPECIALIST WITH DUTCH, location BUCHAREST Remote | |
Vezi job-uri similare (21) |
Raporteaza eroarea la