Administrative Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Administrative Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.12.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Echipa ALFEMO Romania, unul dintre cele mai cunoscute branduri de mobila din lume si aflat mereu in topul preferintelor clientilor, este in cautarea celui mai potrivit Administrative assistant.

    Cerinte:
    -Studii superioare;
    -Abilitati de lucru pe calculator ( MS Office; Excel- formule);
    -Limba engleza la nivel cel putin mediu;
    -Cunostinte contabilitate primara.

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:
    -Colaboreaza direct cu Contabilul in vederea intocmirii de documente si contracte;
    -Mentine relatiile cu colaboratorii si gestioneaza mail-urile;
    -Inchiderea situatiilor, verificarea si evidenta documentelor;
    -Verificarea si actualizarea preturilor online;
    -Gestionarea documentelor privind administrarea de personal.

    Alte informatii

    Program: L-V 10:00-19:00 cu disponibilitate de lucru 2 weekend-uri/luna ( liber in cursul saptamanii)

    Beneficii:
    -Masina de serviciu;
    -Mediu de lucru placut in cadrul unei echipe tinere;
    -Tichete de masa;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (127)