Senior Account Manager pentru Senso Ambiente

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile WEDOHR active.


Vezi toate job-urile Senior Account Manager pentru Senso Ambiente active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: WEDOHR
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    WeDoHR team, with more than 15 years of experience in the field of Human Resources, provides complete, professional and dedicated services to the specific needs of our clients in the field of human resources management.
    The role of WEDOHR as a provider of recruitment services for our clients is to enable partners to focus on business development and take on the role of identifying and attracting the most suitable candidates for partner organisations.

    Cerinte

    Candidatul ideal
     Interesat de o cariera în vânzări.
     Cunoștințe de operare Ms Office (Excel mediu, Word, Outlook mediu)
     Studii superioare absolvite
     Abilități excelente de comunicare ( verbal, medii virtuale, mail) și negociere
     Limba engleza nivel mediu
     Persuasiv si empatic , orientare către client / rezultate,
     Atitudine pro-activa, perseverență ,atentie la detalii
     Capacitatea de organizare si lucru în echipă
     Experienta profesionala minim 3 ani.

    Responsabilitati

     Preluarea de comenzi și menținerea legăturii cu clienții;
     Întocmirea documentelor curente (confirmarea si introducerea de comenzi, facturi, dispozitii de livrare) si transmiterea acestora catre client;
     Contactarea clienților pentru a-i informa cu privire la status-ul comenzilor nelivrate, solduri si debite restante;
     Derularea campaniilor telefonice/mail de promovare și vânzare a produselor către clienții existenți sau potențiali;
     Crearea si activarea in sistem a conturilor de client;
     Oferă consiliere cu privire la functionalitatea, compatibiliatea si disponibilitatea produselor din portofoliu;
     Introduce informațiile de comerciale obținute în aplicațiile interne ( fise de client, etc.) și emite rapoarte / situații periodice
     Oferă suport in ofertare/documentare echipei de proiecte speciale.

    Alte informatii



    Pachet salarial: suma fixa si comision din vanzari
    Program de lucru: luni-vineri, 8 ore/zi

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (301)