Expert dezvoltare si implementare metodologii educationale - Iasi

Angajator: Fundatia WORLD VISION ROMANIA
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 15.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    World Vision Romania is a Christian foundation (non for profit, non governmental) which implements community development programs, as well as advocacy and humanitarian relief programs mostly in rural areas, placing the children’s wellbeing as their focal point. Our organization is focusing on working with children, their families and their communities, supporting them in their efforts to successfully tackle with the challenges of poverty and injustice.
    Inspired by our Christian values, we work with the most vulnerable people, irrespective of religion, race, ethnicity or gender.

    * World Vision Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul recrutarii de personal, asa cum reiese din Nota de Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul recrutarii, disponibila pe site-ul fundatiei. Inainte de a aplica pentru acest post, va invitam sa consultati nota de informare mentionata. Aplicand pentru un post disponibil va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Fundatia World Vision Romania in conditiile mentionate in Nota de informare.

    Cerinte

    Studii superioare - 3 ani
    Experienta in coordonare. Experienta profesionala generala de minim 3 ani.
    Experienta profesionala generala de minim 3 ani.
    Abilitati de comunicare si relationare; Bune abilitati de organizare si planificare; Bune capacitati de analiza si sinteza; Abilitati de lucru in echipa; Buna operare PC; Permis de conducere cat B preferabil;
    Preferabil - Experienta de organizare evenimente si de colaborare cu profesionisti in educatie / cadre didactice.
    Preferabil cunostinte privind sistemul educational formal, Organizarea si functionarea sistemului educativ national; Nevoile / oportunitatile de formare profesonala didactica; Cunostinte privind sistemul de formare profesionala.

    Responsabilitati

    - Promovarea proiectului la nivelul dimensiunii de crestere a capacitatii institutionale in 8 unitati de invatamant; Organizarea a 6 intalniri semestriale (2/an) de tip masa rotunda cu 115 specialisti in educatie (cadre didactice si alti profesionisti); Implicarea in proiect a 95 cadre didactice si personal auxiliar;
    - Elaborarea a 6 Planuri de interventie educationala pentru unitatile de invatamant;
    Organizarea, supervizarea si monitorizarea dotarii cu echipamente si materiale educative auxiliare a 8 unitati de invatamant ca Centre de Resurse Educationale;
    - Organizarea a 20 de evenimente de tip masa rotunda cu Autoritati locale si factori responsabili la nivel judetean in vederea elaborarii si implementarii de Planuri de interventie locale;
    - Organizarea si realizarea a 5 Parteneriate intre actori institutionali locali; Elaborarea a 5 Planuri de interventie la nivelul fiecarei comunitati;
    - Organizarea de actiuni lunare de diseminarea a rezultatelor partiale ale proiectului (comunicate de presa, emisiuni tv si radio, reportaje);
    Organizarea a 8 campanii de responsabilizare sociala cu 145 elevi de liceu; Organizarea a 5 campanii de voluntariat cu elevi in 5 comunitati;
    Organizarea a 6 intalniri semestriale (2/an) de tip masa rotunda cu principalii actori relevanti;
    Organizarea unei Mese rotunde cu privire la validarea Mecanismului de interventie pluridisciplinara;
    - Promovarea selectiei a 95 de cadre didactice pentru activitati de formare; Organizarea a 15 evenimente de promovare adresate cadrelor didactice si personalului auxiliar;
    Selectia a 95 cadre didactice si personal auxiliar interesate de participarea la programe de formare profesionala;
    - Organizarea a 2 programe de formare pentru 50 de cadre didactice si personal auxiliar din jud. Vaslui prin servicii subcontractate;
    Colaborarea cu partenerul ISJ Iasi in integrarea a 45 de cadre didactice si personal auxiliar in programe de formare profesionala proprii;
    Monitorizarea dinamicii ratei absenteismului elevilor in clasele cadrelor didactice participante la instruire in vederea reducerii la 70%;
    - Organizare concurs de proiecte in randul cadrelor didactice;
    Coordonarea alocarii de finantari pentru 60 de proiecte castigatoare;
    Monitorizarea implementarii si raportarii a 60 de proiecte;
    - Organizarea a 5 Retele de Sprijin Profesional formate din reprezentanti ai scolilor;
    Coordonarea realizarii unei Platforme on-line de sprijin pentru cadre didactice;
    Coordonarea a 3 analize de nevoi de formare profesionala la nivelul a 8 unitati de invatamant incluse in proiect;
    - Organizarea a 3 evenimente anuale, pentru premierea si valorizarea publica a cadrelor didactice care s-au evidentiat;
    - Participa saptamanal, dupa caz la activitati de formare crestina conform planului de dezvoltare crestina stabilit la nivelul fiecarui Birou Zonal
    - Respecta normele de sanatate si securitate in munca prevazute de legislatia in vigoare.