Customer Advisor with Italian

Angajator: WEBHELP Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Webhelp is a 50,000 people-strong global leader in business process outsourcing (BPO). We continue to specialise in customer experience but our capabilities extend across voice, social and digital channels. Our outsourced services have also expanded to include payment management, sales and marketing services.
    We engineer customer experiences on behalf of some of the world’s most progressive brands and through our transformational outsourcing proposition we can drive performance improvement, deliver a real and lasting transformation in clients’ operating models and deliver material financial advantage.
    Since its inception, Webhelp has grown significantly with more than 500 partners being served by our global teams which cross 35 countries and more than 140 customer experience hubs. In the last four years alone, our revenues have grown by more han 250%. We achieved this by investing in our people and the environment they work in, and developing the analytical and operating capability to deliver truly transformational outsourcing with solutions which meet the challenges of a now omni-channel world.

    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine:

    Să cunoști Italiană la nivel avasant, scris și vorbit
    Să fii orientat către nevoile clientului și să te adaptezi ușor
    Să ai capacitate de analiză și atenție la detalii
    Să ai excelente abilități de comunicare (ascultare activă)

    Responsabilitati

    Ce vei face la Webhelp:

    Identifici nevoile clienților noștri și asiguri excelența serviciilor​
    Gestionezi comenzile și garantezi calitatea serviciilor​
    Răspunzi solicitărilor clienților și oferi informații despre produsele Sephora prin mail sau telefon​

    Alte informatii

    Ce beneficii vei avea:

    Pachet salarial atractiv cu bonusuri și beneficii flexibile
    Program de muncă flexibil și adaptat nevoilor tale (inclusiv part-time)
    Un mediu de lucru tanăr, dinamic care îți va permite să înveți și să evoluezi pe plan profesional 
    Locație centrală – Piața Victoriei
    95% din promovările noastre sunt din intern
    Traininguri care te vor ajuta să îți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitățile analitice și munca în echipă.

    Cine suntem:

    WEBHELP este un grup francez specializat în customer care management, cu 50 000 de angajați care lucrează în 140 de centre de contact situate în 35 de tări, dintre care România, Franța, Maroc, Belgia, Marea Britanie, Portugalia, Olanda, India, Elveția, Italia, Germania, Polonia, Republica Cehă, etc. Numărul 1 în Europa și clasat în topul celor mai bune companii globale BPO, Grupul WEBHELP continuă să-și mărească echipele, promovând o politică de satisfacție a clienților și a angajaților.
    WEBHELP numără peste 2000 de angajați în România, care lucrează în 4 centre de contact din București, Galați, Iași și Ploiești, iar printre cei mai mari clienți ai noștri se numără : Sephora, Samsung, Vodafone, Orange, etc.