Massachusetts Mutual Life Insurance Company Intra in Romania cu Birouri in Bucuresti si Cluj-Napoca
Customer Advisor with Italian
Angajator: | WEBHELP Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.01.2021 |
Webhelp is a 50,000 people-strong global leader in business process outsourcing (BPO). We continue to specialise in customer experience but our capabilities extend across voice, social and digital channels. Our outsourced services have also expanded to include payment management, sales and marketing services.
We engineer customer experiences on behalf of some of the world’s most progressive brands and through our transformational outsourcing proposition we can drive performance improvement, deliver a real and lasting transformation in clients’ operating models and deliver material financial advantage.
Since its inception, Webhelp has grown significantly with more than 500 partners being served by our global teams which cross 35 countries and more than 140 customer experience hubs. In the last four years alone, our revenues have grown by more han 250%. We achieved this by investing in our people and the environment they work in, and developing the analytical and operating capability to deliver truly transformational outsourcing with solutions which meet the challenges of a now omni-channel world.
Ce ne dorim de la tine:
Să cunoști Italiană la nivel avasant, scris și vorbit
Să fii orientat către nevoile clientului și să te adaptezi ușor
Să ai capacitate de analiză și atenție la detalii
Să ai excelente abilități de comunicare (ascultare activă)
Ce vei face la Webhelp:
Identifici nevoile clienților noștri și asiguri excelența serviciilor
Gestionezi comenzile și garantezi calitatea serviciilor
Răspunzi solicitărilor clienților și oferi informații despre produsele Sephora prin mail sau telefon
Ce beneficii vei avea:
Pachet salarial atractiv cu bonusuri și beneficii flexibile
Program de muncă part-time sau full-time (split shift)
Un mediu de lucru tanăr, dinamic care îți va permite să înveți și să evoluezi pe plan profesional
Locație centrală – Piața Victoriei
95% din promovările noastre sunt din intern
Traininguri care te vor ajuta să îți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitățile analitice și munca în echipă.
Cine suntem:
WEBHELP este un grup francez specializat în customer care management, cu 50 000 de angajați care lucrează în 140 de centre de contact situate în 35 de tări, dintre care România, Franța, Maroc, Belgia, Marea Britanie, Portugalia, Olanda, India, Elveția, Italia, Germania, Polonia, Republica Cehă, etc. Numărul 1 în Europa și clasat în topul celor mai bune companii globale BPO, Grupul WEBHELP continuă să-și mărească echipele, promovând o politică de satisfacție a clienților și a angajaților.
WEBHELP numără peste 2000 de angajați în România, care lucrează în 4 centre de contact din București, Galați, Iași și Ploiești, iar printre cei mai mari clienți ai noștri se numără : Sephora, Samsung, Vodafone, Orange, etc.
Raporteaza eroarea la