Economist

Angajator: Frigoglass
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 24.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets.

    Cerinte

    Rolul principal:

    Asigura inregistrarea corecta si la timp a documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare si cu procedurile interne.
    Responsabilitati:
    • Verificarea facturilor furnizorilor de prestari servicii interne si externe, din punct de vedere contabil si fiscal, inregistrarea acestora si aprobarea pentru plata;
    • Verificarea facturilor de achizitii de mijloace fixe, din punct de vedere contabil si fiscal, inregistrarea acestora si aprobarea pentru plata;
    • Verificarea si inregistrarea tuturor intrarilor, iesirilor, transferurilor de mijloace fixe, a amortizarii lunare, in conformitate cu standardele romanesti si internationale de contabilitate;
    • Reconcilierea conturilor de balanta
    • Intocmirea de diverse raporte specifice pentru mijloace fixe
    • Transmiterea de confirmari si efectuarea de reconcilieri de sold cu furnizorii de prestari servicii, in conformitate cu procedurile Grupului ;
    • Asigurarea managementului contractelor initiate si semnate cu furnizorii;

    Responsabilitati

    • Absolvent al Facultatii de Stiinte Economice;
    • Minim 2 ani de experienta intr-o pozitie similara;
    • Bune cunostiinte de contabilitate (mijloace fixe, achizitii de servicii);
    • Bune cunostiinte de fiscalitate (TVA, impozit profit, declaratii fiscale)
    • Cunostinte avansate de operare pe calculator (Excel, Word);
    • Limba engleza (nivel avansat);
    • Personalitate dinamica si flexibila, capacitate de invatare rapida si comunicare;