Consultant Implementare / Project Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Romanian Software active.


Vezi toate job-urile Consultant Implementare / Project Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Romanian Software
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.10.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Inca din 2002, ROMANIAN SOFTWARE este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de produse software din domeniul Resurselor Umane. Cu o experienta de peste 20 ani in domeniul IT, compania si-a diversificat continuu activitatea, evoluand de la un dezvoltator de aplicatii software la un furnizor de solutii IT si servicii integrate cu o expertiza profesionista in domeniul Resurselor Umane.

    Cerinte

    Suntem in cautarea unui coleg pe pozitia de Consultant Implementare / Project Manager pentru super echipa noastra de Implementare!

    • Studii superioare (absolvent de ASE, Politehnica, Cibernetica, Resurse Umane - reprezinta un avantaj);
    • Cunoștințe de baze de date (SQL);
    • Cunostiinte MS Excel;
    • Cunoasterea proceselor de salarizare - conditie obligatorie;
    • Capacitate de asimilare rapidă a informatiilor noi și dorința de perfecționare continuă;
    • Capacitate de analiză si de organizare;
    • Abilități excelente de gestionare a relației cu clienții.

    Responsabilitati

    • Configurarea aplicatie si dezvoltarea functionalitatilor (definirea de noi structuri de date si alte obiecte SQL: proceduri, triggeri, functii, viewuri) conform specificatiilor din documentatia tehnica;
    • Oferirea de asistență tehnică pentru utilizarea aplicațiilor implementate;
    • Intretinerea platformei software prin adaugarea de noi functionalitati;
    • Configurarea fluxurilor specifice de lucru conform proceselor interne ale clientilor;
    • Migrarea datelor din sistemele anterioare ale clientului (import de date si informatii in baza de date prin fisiere de import);
    • Urmărirea și soluționarea solicitărilor primite de la clienți;

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Traininguri;
    • Plan de cariera de lunga durata;
    • Work from home;
    • Activitati de relaxare: ping-pong, Playstation;
    • Un mediu placut si prietenos.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (461)