Manager poiect - Pasaport pentru cariera, ID 131912

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Fundatia WORLD VISION ROMANIA active.


Vezi toate job-urile Manager poiect - Pasaport pentru cariera, ID 131912 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Fundatia WORLD VISION ROMANIA
Domeniu:
  • Altele
  • Educatie - Training
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.09.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    World Vision Romania is a Christian foundation (non for profit, non governmental) which implements community development programs, as well as advocacy and humanitarian relief programs mostly in rural areas, placing the children’s wellbeing as their focal point. Our organization is focusing on working with children, their families and their communities, supporting them in their efforts to successfully tackle with the challenges of poverty and injustice.
    Inspired by our Christian values, we work with the most vulnerable people, irrespective of religion, race, ethnicity or gender.

    * World Vision Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul recrutarii de personal, asa cum reiese din Nota de Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul recrutarii, disponibila pe site-ul fundatiei. Inainte de a aplica pentru acest post, va invitam sa consultati nota de informare mentionata. Aplicand pentru un post disponibil va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Fundatia World Vision Romania in conditiile mentionate in Nota de informare.

    Cerinte

    - Studii superioare socio-umane/ economice/ juridice Durata 3 ani
    - Cursuri in mangement de proiect
    - Cunostinte solide in managementul proiectelor finantate din fonduri structurale
    - Cunoasterea limbii engleze
    - Permis de conducere cat B
    - Persoana motivata, capabila sa lucreze independent si in echipa. Solida dedicare crestina
    - Abilitatea de a lucra in conditii de stres
    - Abilitati de comunicare si relationare
    - Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a lucra in conditii de supervizare minima.
    - Bune abilitati de organizare si planificare
    - Bune capacitati de analiza si sinteza
    - Buna operare PC;
    - Experienta in proiecte finantate prin fonduri nerambursabile / programe comunitare - 2 ani.
    - Experienta profesionala generala de minim 6 ani.

    Responsabilitati

    - Asigura managementul proiectului si coordoneaza echipa de proiect in vederea asigurarii managementului riscului si a respectarii standardelor calitative/cantitative impuse de statutul de beneficiar al proiectului
    - Asigura reprezentarea in relatiile cu AMPOCU si alte institutii cu atributii de monitorizare si control ale proiectelor finantate din Fonduri Structurale Europene, precum si in alte relatii necesare cu terti;
    - Coordoneaza elaborarea de strategii/planificari, raportari privind implementarea financiara si tehnica a activitatilor proiectului.
    - Controleaza executia bugetara si propune schimbari asupra bugetului proiectului, asigurand obtinerea aprobarilor necesare de la organismul finantator.
    - Alocă resursele umane necesare implementarii proiectului
    - Supervizeaza si coordoneaza procesul de achizitii in cadrul proiectului.
    - Respecta regulamentul intern si procedurile interne, participa la intalnirile de lucru ale echipei de management si cu alți experți din cadrul echipei de implementare.
    - Respecta normele de Protectia Muncii, a securitatii si sanatatii in munca.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (205)