HR Specialist, Galati

Angajator: DARE
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Galati
  • Actualizat la: 29.09.2020
    Scurta descriere a companiei

       DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.

    Cerinte

    Studii superioare/medii;
    Curs inspector resurse umane / expert în legislația muncii;
    Alte atestate RU constituie avantaj;
    Aptitudini de relaționare și prezentare clară a informaţiilor;
    Capacitatea de a centraliza și sintetiza date, informații, documente;
    Atenție la detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
    Capacitate avansată de argumentare;
    Persoană responsabilă, organizată, pro-activă, dinamică, orientată spre îndeplinirea
    obiectivelor corect, complet și la termenele stabilite;
    Abilități de comunicare și de lucru în echipă.

    Responsabilitati

    Întocmește oferte de angajare și încadrare în muncă a salariaților pe baza contractului individual de muncă;
    Întocmește contractul individual de muncă, cu clauzele specifice ale angajatorului;
    Întocmește fișe de post și obține aprobarea șablonului de către beneficiar; pentru funcție
    COR;
    Oferă consultanță privind încadrarea în muncă și detașarea străinilor pe teritoriul României, angajarea cetățenilor români în afara țării și obținerea Formularului A1;
    Întocmește acte adiționale la contractul individual de muncă, conform solicitării beneficiarului;
    Întocmește decizii de modificare/încetare a contractelor individuale de muncă;
    Întocmește documentații privind acordarea indemnizației de șomaj tehnic;
    Întocmește proceduri de cercetare disciplinară, de concediere individuală/colectivă;
    Efectuează operațiuni în Registrul general de evidență a salariaților;
    Efectuează operațiuni în Registrul electronic de evidență a zilierilor;
    Întocmește lunar evidența concediilor de odihnă pentru fiecare salariat și să verifice
    pontajele cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale și alte referate din cursul lunii;
    Centralizează lunar pontajul conform actelor și modificărilor din luna respectivă, îl transmite către departamentul contabilitate al beneficiarului/ beneficiar;
    Verifică ștatele de plată cu modificările din lună și comunică departamentului contabilitate al beneficiarului/beneficiar dacă sunt greșeli;
    Întocmește periodic lista cu acte lipsă pentru fiecare firmă gestionată și o transmite
    beneficiarului;
    Întocmește facturi și emite chitanțe la termenul stabilit și comunicat prin programul intern;
    Transmite pe email facturile și urmărește încasarea conform scadenței; contactează
    beneficiarul ori de câte ori sunt întârzieri.

    Alte informatii

    Oferim un mediu de lucru foarte plăcut, oportunități de învățare și dezvoltare;
    Salariu 2500/3000 lei net plus beneficii.