Quality Agent - Service&Support Unit

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALIOR BANK active.


Vezi toate job-urile Quality Agent - Service&Support Unit active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ALIOR BANK
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.10.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte

    -experienta in Call Center / Telesales sau Quality Control- minim 1 an
    -cunostinte excel- mediu spre avansat
    -engleza - nivel mediu
    -atentie la detalii
    -Abilitati de comunicare si relationare foarte bune
    -Abilitati de negociere si time management
    -Orientare catre client si rezultat.
    -studii superioare ( psihologie, economic, juridic)

    Responsabilitati

    -Monitorizeaza apeluri (inregistrate sau in timp real) si le incadreaza in standardele stabilite de catre Manager
    -Se asigura ca echipa foloseste procedurile corespunzatoare si ofera clientilor informatiile corecte
    -Ofera feedback echipei si face follow up (asculta apeluri) pentru a se asigura ca modificarile se implementeaza corespunzator
    -Intocmeste rapoarte de calitate, alte rapoarte la cerere
    -Finalizeaza sarcinile de lucru in termenele stabilite
    -Participa la redactarea si implementarea fluxurilor sau proceselor de lucru.
    -Alte responsabilitati asignate de superior

    Alte informatii

    -Salariu fix si tichete de masa
    -Schema de bonusare dupa primele 3 luni de activitate
    -Program L-V 9:00 – 17:30

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (122)