Manager Filiala - Timisoara

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, companie multinationala, important distribuitor de piese auto, recrutam Branch Manager pentru Timisoara.

    Cerinte:

    Studii medii/superioare (de preferat studii superioare) absolvite;
    Minim 2-3 ani experienta in vanzari B2B (domeniul auto), de preferat in comertul cu piese si accesorii auto;
    Experienta de minim 1 an in coordonarea unei echipe;
    Abilitati manageriale si de negociere;
    Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
    Persoana implicata, muncitoare si serioasa;
    Permis de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Este responsabil de indeplinirea planului de vanzari precum si atingerea tuturor obiectivelor stabilite de conducerea societatii pentru filiala de care raspunde (buget de vanzari, atragere de clienti noi si retinerea celor existenti, profitabilitate, incasari);
    Analizeaza in permanenta evolutia pietei auto si concurenta;
    Imbunătăţeşte tehnicile de vanzari aplicate de propria echipa;
    Este responsabil cu optimizarea stocului de piese si accesorii auto pe baza rulajelor, previziunilor de piata si ale modificarilor din piata tinta;
    Coordoneaza si conduce intreaga activitate a filialei, urmarind indeplinirea indicatorilor de activitate sau de performanta si incadrarea in bugetul alocat;
    Raspunde de informarea tuturor clientilor din piata de campaniile promotionale desfasurate de
    companie;

    Alte informatii

    Beneficii:

    Posibilitatea de a dezvolta o cariera intr-un domeniu de interes in piata;
    Posibilitatea de a lucra in cadrul unei companii renumite, cu deschidere in acest domeniu de activitate;
    Acces la training-uri de specialitate;
    Scheme de comisionare avantajoase.