Customer Relationship Analyst

Angajator: MagnaPharm Marketing & Sales
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    MagnaPharm Marketing & Sales is one of the largest and most dynamic pharmaceutical outsourcing group offering integrated services of import, distribution, market access, marketing and medical promotion, regulatory services.

    Cerinte

    Absolvent studii superioare economice;
    Experienta in domeniul economic – minim 1 an;
    Bune abilitati de operare PC – MS Office;
    Excel – nivel avansat;
    Limba engleza - nivel mediu;
    Gandire analitica dezvoltata;
    Organizare si planificare;
    Abilitati bune de comunicare;
    Capacitatea de rezolvare a problemelor;
    Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    Centralizeaza comenzile de la distribuitori si le proceseaza in sistemul informatic;
    Informeaza distribuitorii cu privire la produsele in curs de expirare, out of stock, renovari si disponibile la vanzare si transmite ofertele actualizate de produse catre acestia;
    Confirma comenzile si facturile catre distribuitori si urmareste pregatirea comenzilor si informeaza distribuitorii/providerul logistic in vederea organizarii transportului;
    Solicita catre departamentul Quality documentele de calitate ale produselor;
    Centralizeaza neconformitatile (lipsa receptie, deteriorate) de la distribuitori si este responsabil cu solutionarea acestora;
    Valideaza neconformitatile cu departamentul Quality si providerul logistic in vedere procesarii retururilor de marfa;
    Opereaza proformele de retur de marfa de la distribuitori;
    Genereaza rapoarte de stoc, achizitii si vanzari.