CONTABIL

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile G7 Romania active.


Vezi toate job-urile CONTABIL active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: G7 Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    🤝 Despre tine și g7
    Îți propunem un job în care să crești și pe care să-l crești. La g7, mai important decât cum vii la job, este ce devii la job. Noi îți oferim tot suportul să faci o treabă bună și tot spațiul necesar să- ți pui propriile idei în practică.

    ✅ Despre g7
    În cei peste 20 de ani de activitate, ce a început ca o firma locală de implementare a devenit o agenție de retail marketing full-service, conectată internațional, cu capabilități integrate de retail execution și retail experience. Totul, datorită contribuției individuale a fiecărui membru din echipa. Dacă îți sună logic, g7 este locul pentru tine.



    Cerinte

    - Experienta minim 3 ani, cu bune cunostinte de contabilitate si fiscalitate;
    - Absolvent de studii superioare economice;
    - Cunostinte si aptitudini utilizare program contabilitate ERP;
    - Cunostinte PC, Excell, Word – nivel mediu;
    - Persoana analitica, ordonata , responsabilă, cu spirit de echipă si adaptabila intr-un mediu dinamic;
    - Implicare și spirit de inițiativă;
    - Foarte important - atent la detalii, cu dorinta dе a invata;
    - Capacitatea dе organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate;
    - Capacitate dе a lucra cu termene limita;
    - Cunoștințe limba engleză nivel mediu;

    Responsabilitati

    - Derularea operațiunilor financiar – contabile, completarea registrelor contabile;
    - Verificarea si introducеreа fаcturilor de furnizori in gestiune;
    - Inrеgistrаri contabile: extrаs dе cont bаncаr, fаcturi furnizori (servicii si utilitati), deconturi , casa, reevaluari de curs valutar;
    - Calcularea si inregistrarea accrual-urilor lunare;
    - Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune);
    - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți;
    - Reconcilierea si controlul conturilor de BS si P&L
    - Verificarea soldurilor conturilor utilizate;
    - Evidenta conturilor in avans;
    - Verificarea inregistrarilor contabile respectand procedura de inchidere de luna;
    - Arhivarea documentelor contabile;
    - Comunicare cu clienții, furnizori, alti terti telefonic și / sau prin intermediul e-mail-ului;
    - Verificare solduri clienti, furnizori, avansuri, stocuri de marfa;
    - Evidenta creantelor neincasate si contactarea clientilor in vederea recuperarii acestora;
    - Pune la dipozitia auditorilor informatii si documentele contabile;
    - Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial corelat cu experienta;
    - Respect pentru fiecare coleg/ă în parte;
    - Oportunități de creștere / carieră;
    - Mediu de lucru prietenos;
    - Locație – Kiseleff intersectie cu Arcul de Triumf, accesibilă, aproape de metrou și bine conectată; la mijloacele de transport în comun;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (64)