Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
CONTABIL
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile G7 Romania active.Vezi toate job-urile CONTABIL active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | G7 Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.12.2020 |
Remote work: | On-site |
🤝 Despre tine și g7
Îți propunem un job în care să crești și pe care să-l crești. La g7, mai important decât cum vii la job, este ce devii la job. Noi îți oferim tot suportul să faci o treabă bună și tot spațiul necesar să- ți pui propriile idei în practică.
✅ Despre g7
În cei peste 20 de ani de activitate, ce a început ca o firma locală de implementare a devenit o agenție de retail marketing full-service, conectată internațional, cu capabilități integrate de retail execution și retail experience. Totul, datorită contribuției individuale a fiecărui membru din echipa. Dacă îți sună logic, g7 este locul pentru tine.
- Experienta minim 3 ani, cu bune cunostinte de contabilitate si fiscalitate;
- Absolvent de studii superioare economice;
- Cunostinte si aptitudini utilizare program contabilitate ERP;
- Cunostinte PC, Excell, Word – nivel mediu;
- Persoana analitica, ordonata , responsabilă, cu spirit de echipă si adaptabila intr-un mediu dinamic;
- Implicare și spirit de inițiativă;
- Foarte important - atent la detalii, cu dorinta dе a invata;
- Capacitatea dе organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate;
- Capacitate dе a lucra cu termene limita;
- Cunoștințe limba engleză nivel mediu;
- Derularea operațiunilor financiar – contabile, completarea registrelor contabile;
- Verificarea si introducеreа fаcturilor de furnizori in gestiune;
- Inrеgistrаri contabile: extrаs dе cont bаncаr, fаcturi furnizori (servicii si utilitati), deconturi , casa, reevaluari de curs valutar;
- Calcularea si inregistrarea accrual-urilor lunare;
- Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune);
- Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți;
- Reconcilierea si controlul conturilor de BS si P&L
- Verificarea soldurilor conturilor utilizate;
- Evidenta conturilor in avans;
- Verificarea inregistrarilor contabile respectand procedura de inchidere de luna;
- Arhivarea documentelor contabile;
- Comunicare cu clienții, furnizori, alti terti telefonic și / sau prin intermediul e-mail-ului;
- Verificare solduri clienti, furnizori, avansuri, stocuri de marfa;
- Evidenta creantelor neincasate si contactarea clientilor in vederea recuperarii acestora;
- Pune la dipozitia auditorilor informatii si documentele contabile;
- Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;
Beneficii:
- Pachet salarial corelat cu experienta;
- Respect pentru fiecare coleg/ă în parte;
- Oportunități de creștere / carieră;
- Mediu de lucru prietenos;
- Locație – Kiseleff intersectie cu Arcul de Triumf, accesibilă, aproape de metrou și bine conectată; la mijloacele de transport în comun;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil Aplica fara CV | |
Contabil senior – IFRS- sistem bancar Aplica fara CV | |
Senior contabil Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (64) |
Raporteaza eroarea la